“moet overlevingsuitrusting hebben wow overlevingsuitrusting”

Je fixerend op de uiterlijke verschijningsvormen van de wereld en er aandacht aan bestedend in de herinnering van de ziel, zal men goed en kwaad snel ontdekken: het slechte zal achterdochtig zijn, het kwade in anderen ziend ontsnappend aan het gewetensvolle en aldus ten val komen, terwijl het goede vertrouwen zal vinden het goede in anderen ziend met de juiste bedenkingen overeenkomstig het spirituele plan. Jonge onervaren tegenkulturen moeten vaak het wiel opnieuw uitvinden, alleen maar om te ontdekken wat iedereen al wist: ervaring is de beste leerschool. Bij voorbeeld vindt het spel van hofmakerij voor een relatie in de westerse wereld plaats in de discotheek. Maar de kontrole verloren hebbende in het gebruik van bedwelmende middelen draaide alles uit op vrije sex, commercialisme en de verheerlijking van het ego. De postmoderne situatie wordt gekenmerkt door angst voor de sex en criminele corruptie: de muziek is te hard en hectisch en de bedwelming is niet langer de legale alcohol maar de illegale soft of hard-drug. De angst voor de sex is problematisch: paren hebben moeite intimiteit te vinden daar er geen langzame muziek meer wordt gespeeld. De kriminele sfeer van illegale intoxicatie maakt paranoïde terwijl het gevaar van ongeneeslijke geslachtsziekten het vertrouwen in iedere mogelijke sexpartner ruïneert. Het wordt allemaal als een soort van autistische masturbatie waarbij geen enkele intelligentie stand kan houden en alle onschuld van de jeugd bedorven raakt.
Duidelijkheid is liefde. Dingen onduidelijk houdend in de geheimzinnigheid van verborgen kulturen die verzot zijn op hun kostbare continentie, ontbreekt er heel wat liefde in de wereld. Geheimhouding, inwijding en verraad zijn de dominante thema’s van de mensheid. Hoe twijfelachtiger de kultuur is, hoe meer verborgen de werkelijkheid. Openheid wordt algemeen beschouwd als een teken van kracht: zeg de wereld dat de Heer de last van zijn eigen schaduw op zich nam (afb.), vertel de wereld over de uitvinding die in het belang van iedereen is. Geen kopen en verkopen is het ideaal. Geen prijskaartje aan het belang van de waarheid. Dit is het ideaal van een open kultuur waar iedereen alles mag weten uit bibliotheken en informatie-netwerken. De betekenis van de geheimhouding vindt men in de stilte die de zwakheden omgeeft. De zwakheid mag niet worden verraden: het is privé, een beroepsgeheim of een beroepsafwijking waarop de voorgaande regel van zelfverantwoordelijk niet-beschuldigen van toepassing is. Het is zelfs een psychologische wet: een persoon kan alleen doorgaan met een positief zelfbeeld, ondanks de zwakheden, eventueel het meest onwaarschijnlijke van de overeenstemming verdedigend. De advocaat zal het in de rechtszaal verdedigen, de psycholoog in de therapiekamer, de echtgenoot zal het in zijn huwelijk verdedigen en de priester zal het vergeven op de biecht. Duidelijkheid is liefde en duidelijk te zijn over je trouw is van het grootste belang. Daarom is bewijs leveren van trouw aan de orde van de ziel van primair belang, de bevrijding in dienstbaarheid het grondmotief van het handelen makend. Deze duidelijkheid stelt niet alleen de heiligheid van het huwelijk veilig maar ook de verlossing van de mensheid. In deze zin is de sensatielustige hang naar roddel niets dan verraad terwijl de bekentenissen van diegenen herboren voor de orde de realiteit van het geloof in het echte ware uitmaken.
2 WEEKAANBIEDINGEN SAUCIJZEN H.O.H. 500 gram ZWITSERSE REEPJES 500 gram 3,75 5,50 Geldig van di. 17 t/m za. 21 maart 2015 SLAGERIJ TRAITEUR JANSSEN Stationsstraat 10, 6093 BK Heythuysen Tel. (0475) Lannet IT feliciteert Geelen Counterflow met het meest duurzame kantoor van Nederland. Wij zijn trots de IT en telecom voor jullie te mogen verzorgen! T Weekendaanbieding Kruimelpuddingvlaai 9, 75 Tropical bavarois vlaai 14, 75 4 Maisbroodjes 1, 75 Thijs Koolen De Echte Bakker Sebastiaanstraat RD Ell Tel. (0495) SCHEIDEN? DAT DOE JE SAMEN! GEEN UURTARIEF, MAAR VOORAF VASTE PRIJS. GRATIS INTAKEGESPREK GOEDE VRIJDAG VRIJDAG 3 APRIL ROCK OP VRIJDAG IN JAKS TOEGANG GRATIS DE SCHEIDINGSWEG De juiste weg in de goede richting Hans Peeters of i.s.m. Ria Oomen Praktijk voor kindercoaching De gezelligste huiskamer van Heythuysen. Voor besloten feestjes, partijen en zakelijke ontmoetingen. Waar ouderwets goed nog een specialiteit is! Dorpstraat ED Heythuysen Tel. (0475) Dreigend ontslag? Goed voorbereid! Bel Scheers Advocaten Roermond OPHEFFINGS UITVER KOOP WEES ER SNEL BIJ! KEUKEN WEG, IS WEG! Mussenberg 1b, Herten. Ruime parkeergelegenheid Gefinancierde rechtsbijstand mogelijk Tel: Eerste gesprek gratis Mammoet Keukens Na vele jaren in Roermond gevestigd te zijn, sluiten de deuren van sluit haar deuren! Mammoet Keukens binnenkort definitief. Daarom houden wij ALLES nu een totale opheffingsuitverkoop. Alle showroomkeukens en -50% apparaten moeten weg en wel tegen bodemprijzen. Voor u een eenmalige kans! 20% EXTRA HOGE KORTINGEN OP: MÉÉR DAN 80 KEUKENS / MÉÉR DAN 30 VAATWASSERS / MÉÉR DAN 40 KOOKPLATEN / MÉÉR DAN 30 KOELKASTEN / MÉÉR DAN 35 AFZUIGKAPPEN! Mammoet Keukens Dr. Philipslaan 25, 6042 CT Roermond Tel. +31 (0) ma: gesloten di/wo/vr: uur do: uur za: uur zo: uur
Maar we hebben er een weg in gevonden, zij en ik. Zo goed zelfs dat ik stiekem al geconcludeerd heb dat we voorlopig geen relationele uitbreiding gaan zoeken. Beter met zijn twee gelukkig dan met zijn drie on.
Van de emancipatie is het lichamelijk begrip het meest algemeen en populair. Het gevaar is te denken dat dat alles zou zijn wat betreft de emancipatie: dat het inderdaad een perversie kan worden of een escapistische routine om te trainen en je in te spannen. Alles wat gezond is kan worden misbruikt als spirituele uitvlucht. De helft of het grootste gedeelte van de oosterse religie staat bekend om dat effect: iedereen doet het voor de integriteit van het lichaam, maar wie werkt er echt aan het opbouwen van een realistische en effectieve manier van denken en een hart hebben voor het fatsoen en de eerlijkheid van de menselijke samenleving? Alleen eenvoudig abstineren voor een gelukkig lichaam zal niet de sociale rebellie rechtvaardigen tegen al het andere als zijnde materialistisch. Er zijn geen echte atheïsten en materialisten. Zorgvuldig zoekend zal men niet in staat zijn er ook maar één te vinden. Er zijn allerlei soorten van offeren in alle levensrichtingen en wie ben ik om te oordelen over andermans offers en toewijding tot God? Men kan toegewijd zijn op het fysieke nivo altruïstisch bevrijding zoekend met goed voedsel en goede sex, maar ook toewijding op het nivo van de politiek, kulturele aktiviteiten, persoonlijke relaties , openlijke verbale interaktie, intellectuele onderneming of religieuze associatie is een legitieme en geldige manier om te emanciperen in het zich gelijkrichten op de ziel. Zelfs iedereen die op een klok kijkt kan een toegewijde van God worden genoemd daar de tijd kan worden herkend als een vorm van God. Dus is niet alleen het behouden van de diversiteit van de lichamelijke aktie voor jezelf als een standaard van goede gezondheid, maar ook het respekteren van andermans andere strategieën van alternatie (andere methode) en alteratie (andere vorm) een manier en noodzakelijke aanvulling om een goede sociale en mentale gezondheid te behouden en te bevorderen. Alleen als de kulturen van het Oosten en het Westen deze filognosie inzien kan een redelijk en realistisch begrip van wereldorde gloren.. 
Tegenwoordig is het meest tragische geval van “normale idiotie” onder ons Europeanen ongetwijfeld de Franse president François Hollande. De man erkende in de periode van zijn verkiezing tot chef van het Élysée dat hij niet meer wou zijn dan wie hij in zijn defecte staat ook echt is, nl. Monsieur Normal. Dezer dagen zou nog amper 12% van de Fransen de deur voor hem opendoen wanneer hij het zou wagen bij hen aan te bellen. Een gedachte die uiteraard nooit bij hem opkomt. Maar toch, ter vergelijking maar: huis-aan-huis leurders van de Getuigen van Jehovah zien zo waar 23% van de belaagde deuren voor hen opengaan. Het ontbreekt Hollande zelfs aan de voor de hand liggende inspiratie om zoals iedere Fransman in het homohuwelijk te treden, of om van geslacht of huidskleur te veranderen. Laat staan dat het idee om een ander beroep te kiezen ooit een passage door zijn hersenen zou hebben gemaakt. Zo is dat bij idioten: menig exemplaar is ook nog volbloed masochist, zij het dat ze nauwelijks plezier beleven aan hun pijn (gezien hun defecten qua cognitieve pijnverwerking). 
Als de regering geweld aanwend met het leger of met de politie kan dat alleen maar gebeuren op basis van parlementaire instemming. B.v. ouders die kinderen opvoeden kunnen tot op zekere hoogte geweld gebruiken ter wille van de gehoorzaamheid. Ze kunnen instemmen met het geven van waarschuwingen en sancties verbinden met ongewenst gedrag. Het geweld is vervat in de afspraak van een gecoördineerd handelen, niet in de spontane wil om macht uit te oefenen. Het verschil tussen lust en liefde hangt ook in dezen af van het feit of er duidelijkheid is over een regeling of niet. Arbitraire besluitvorming is de manier om de kontrole en het gezag te verliezen. Daarom zijn illegitieme sex en het opvoeden van kinderen door één ouder moeilijke onderwerpen. Twee mensen die in liefde leven kunnen hun wil opleggen aan de gemeenschap die het niet eens kan zijn met de keuze. Dit is nog steeds een overeenkomst tussen twee mensen die religieus misschien alleen maar de Heer ‘naar het gevoel van hun hart’ aan hun zijde treffen. Dienovereenkomstig kunnen ook een alleenstaande moeder en haar kind een overeenkomst hebben die voor henzelf prima kan werken. Het probleem is dat zonder sociale kontrole er geen beveiliging tegen excessen is. De sterkere van de twee kan een tiran worden die de eigen zwakheid afreageert op de ander. Zelfs groepsgewijs, binnen een politiek partij of religieuze gemeenschap kunnen de dingen slecht uitpakken met vanwege hun eigen zwakheden gecorrumpeerde autoriteiten. Opnieuw komt het criterium van de tijd naar voren de diktaten van de traditie influisterend: ‘dit is een betere manier van besturen aangezien het de tand des tijds doorstond’. Dit navolgend zal orde uiteindelijk worden opgelegd door de autoriteit van tradities die telkens weer opnieuw zich moeten verdedigen tegen het arbitraire van de moderniteit.
Een schraal zonnetje kwam net boven de horizon uit en verlichtte de uitgestrekte moerassen van de Peel. Harrald werd wakker en bekeek vanuit zijn tent hoe het oranje licht speelde over begroeide heuveltjes. Boompjes wierpen oneindig lange schaduwen over poelen vol kroos en riet.
Het gaat over het volgende. Een vriendin van mij hecht veel waarde aan bezit, en ik ben van mening (uit eigen ervaring en door veel te lezen), dat bezit niet de weg tot levensgeluk is. Alleen laat het zich moeilijk onder woorden brengen wat ik haar wil vertellen.
Wanneer de oudste van de Marsh-broers, kapitein Ahab, eindelijk aan dek verschijnt, steunend op zijn kruk, wijkt de bemanning uiteen om hem vrij door­gang te geven. De oude walvisjager slaat de trofee een ogenblik met een glinsterend oog gade. Hij schudt zijn hoofd, misschien omdat hij zich blijft verbazen over de waanzin en eerloosheid in deze stad.
Samuel kon niet anders dan meelachen. Ze waren echt vrienden, dat wist hij nu zeker. En dat had meer kunnen zijn, dat herinnerde hij zich ook. Zijn belofte had altijd een barrière gevormd, had voorkomen dat hij zich voor iemand anders open durfde te stellen. Hij ervoer een vaag gevoel van spijt. Toen ze verder liepen, keek Samuel om naar het kunst­werk. Het irriteerde hem meer dan hij zou durven toegeven. Dit was zijn straat, nu bezoedeld door die troep. De sfeer was niet meer hetzelfde, de rust voor altijd verbroken.
De psychologe staarde hem aan alsof ze naar een krankzinnige keek. Samuel glimlachte nog eens naar haar en zei: ‘Een gedicht dat ik geschre­ven heb voor een goede vriend van me. Hij heeft me jarenlang wijs­gemaakt dat poëzie louterend kan zijn. Geen idee of het zo is, maar ik ben nog maar net begonnen natuurlijk.’ Hij hief zijn tas op zijn rug en verliet de kamer. De tas, gevuld met kleding en foto’s, die zwaar op zijn rug woog toen hij in Weerzel kwam, leek nu vederlicht.
72. Impact op kwaliteit van leven Ondervoede kinderen • Meer fysieke en kankergerelateerde klachten (vermoeidheid, pijn, misselijkheid) • Slechter sociaal functioneren Kinderen met overgewicht • Meer emotionele problemen (angst, verdriet, boosheid) • Slechter sociaal functioneren
Ze lagen naast elkaar en Harrald streelde met zijn linkerhand over haar schouder, langs haar borsten en daarna verder naar beneden naar haar heupen. Ariadne drukte zich dicht tegen hem aan en sloeg een been om zijn middel terwijl ze hem diep kuste en zijn hand tussen haar benen leidde. Een minuut of een eeuwigheid later liet ze zich achterover vallen en trok ze Harrald bovenop zich. Hij gleed makkelijk bij haar naar binnen en stootte eerst in een rustig ritme, maar al gauw sneller en harder. Ariadne sloeg haar benen om hem heen en spoorde hem aan, trok hem verder naar binnen met haar handen.
Dit is een e-boek converteerbare download aangeboden door De orde van de tijd. De online versie biedt links naar een filognostische gids van verduidelijkende afbeeldingen http://theorderoftime.com/spiritueel/gids.html en linkt op naar de lijst van termen die hieronder is toegevoegd aan deze download, maar niet woord voor woord is opgelinkt als op het internet.
In de schaduwen, vlak bij de uitgang van het perron, stond een man met holle ogen. Hij keek naar de ambulance die net vertrok. Prooi die hij ooit gezien had, kon hij overal volgen. En hij had alle tijd.
Niettemin, deze regel puur sexueel opvattend, is de filosofie in overeenstemming met de analogie van rechtgeaarde aktie: men kan ontspannen en niets doen als men vertrouwen heeft in de eigen liefde voor de ander. Niet echt zeker echter kan men een dwangmatige minnaar worden en zo de hele liefdes-affaire bederven zoals een crimineel die schuldig is aan fraude. Een vrouw zal minder moeilijkheden maken over het mislukken van sexueel genoegen als ze zich op andere manieren bemind voelt door haar man. Ook een man zal beter in staat zijn een sexueel ongeïnteresseerde vrouw te accepteren als ze een goed verstand heeft, een sociaal succes is of een goede moeder of huisvrouw. Een intelligent persoon herkent de kulturele waarde van sexuele remming en weerstand tegen perversie als eenmaal het sexleven b.v. door gewoontevorming saai is geworden. Het zou beter kunnen zijn, voor het handhaven van een huwelijk b.v.,om een goed boek te kopen en een gesprek te beginnen dan om naar een sex-therapeut te gaan of zelf te experimenteren met perversies. Goede sex hebbend kan men denken: ‘daar gaat de conversatie’ (en de vriendschap). 
Met iedere materiële onderneming gaan er dingen fout. Gaan voor de perfekte materie van het één of ander zal altijd teleurstellen: de andere vrouw is altijd meer aantrekkelijk daar het onbekende op zichzelf aantrekkelijk is. Sommige mensen veronderstellen dat het wijs is naar de partner toe enige geheimzinnigheid te bewaren: wees een beetje mysterieus. Maar dat zal de partner er niet van weerhouden nog meer het onbekende na te jagen. Waar men altijd naar uitziet is bevrijding en zelfrealisatie. Valse bevrijding is van de ene verantwoordelijkheid vluchten in de andere in de illusie van het onbekende en nieuwe. Valse zelfverwerkelijking is het uiterlijk resultaat aanzien voor het innerlijk bereiken. Het altijd nieuwe is de Tijd zelf die iedere dag nieuw maakt. Geen fixatie op enige persoon zal sterker zijn dan de fixatie op het nieuwe zelf, noch zal enige fixatie van de zelfverwerkelijking echter zijn dan de fixatie op de ziel getuige van de veranderingen van vorm. Hier leert men van dat tevreden zijn met je eerste liefde of je neerleggen en blijven bij een latere partner de vrede en het geweten zal geven nodig om het hogere belang van bevrijding en zelfrealisatie van de Ziel van de Tijd in te zien. 
‘Inderdaad. Ik zou het maar in gedachten houden, want de aanslag wordt niet mals.’ Ze trekt de deur open en stapt naar buiten. Op de stoep draait ze zich om. ‘Vergeet u niet dat hij ieder jaar terugkomt. En er zijn plannen hem cumulatief te maken.’
Users are now asking for help:tum he gussa aaya hai (Hindi>English) | arschfotzen (German>English) | yarabi (Swahili>English) | write the numbers (English>Portuguese) | bangla 3x blue film (Bengali>English) | kunti konti (Tagalog>English) | paramedical (English>Welsh) | x x x new video open (Hindi>English) | marathi essay if earth started talking (English>Hindi) | fräswerkzeuges (German>English) | conducting wire (English>Greek) | x bf full hd video (Hindi>English) | do or do not , there is no try (English>Italian) | فیلم سوپر ایرانی ر (French>English) | i miss u a lot meaning (English>Hindi) | sekis (Azerbaijani>Russian) | menettelynmukaista (Finnish>English) | a home without a dog is just a house (English>Portuguese) | sax arab hifa wahbi (English>Arabic) | video za x za kiswahili (Swahili>English)
‘Mijn moeder heeft mij alleen opgevoed. We hebben het niet breed en dat geld zou ontzettend welkom zijn. Ik dacht, ik doe dat wel even, drie maanden op aarde. En het had ook gelukt als die stomme pillen…’ Met zijn vuist sloeg hij op de trunomium vloer.
Kent u de vissen die ze piranha noemen? Ze leven in de man­grove ten oosten van de stad. Het water is daar opaak en groen als absint. Heel kalm, ook. Glad als een beslagen spiegel. Ze eten geen vlees, deze vissen, ze voeden zich slechts met de vruchten die overrijp van de bomen in het water vallen.
Er tikte iets. Urendel en Eoachaid keken naar de dikke donkere druppels die op de aarden vloer vielen, en toen naar boven, waar het bloed door de kieren van het houten plafond begon te druipen. Een kleine, trage en zachte regen van bloed.
Portugal wordt meer en meer populair, de keuken raakt bekend en daarmee ook de wijnen die goed zijn en in verhouding weinig kosten. Dus wie weet wat er met Madeira gaat gebeuren. Nu gaat er hooguit gaat er een miniflesje uit de supermarkt door een gerecht, al zijn er wel liefhebbers voor een glas Madeira bij de bouillon of bij een chocoladedessert. Maar een goede fles, van één enkele druivensoort en een jaar of twintig oud, kost al gauw honderd euro.
De leefomstandigheden van de eerste mensen zijn onzes inziens eerder te vergelijken met die van bavianen in savannes en rotsachtige gebieden. Bavianentroepen, een tiental tot een tweehonderdtal eenheden groot, bewonen uitgestrekte maar begrensde territoria, die elkaar wel vaak overlappen. Bavianen brengen de nacht door in bomen of op moeilijk toegankelijke rotsen. Zij voeden zich met ongeveer alles wat er te rapen valt: zaden, vruchten, schorpioenen, insecten, enz. Ook kleine zoogdieren (zoals hazen en jonge antilopen) worden, meestal door de mannetjes, te grazen genomen. Dit lijkt sterk op het dieet waarmee de eerste mensen in de savannes genoegen moesten nemen. De bavianentroep heeft een welbepaalde structuur. De wijfjes met de kinderen houden zich op in het midden van de troep. Rondom deze kernen leven de jonge dieren. De volwassen mannetjes en de wijfjes zonder jongen vormen de buitenkant. Bij gevaar vallen doorgaans alle mannelijke dieren gezamenlijk aan. Ook deze groepsstructuur komt vermoedelijk sterk overeen met de wijze waarop de eerste mensen zich door de savannes verplaatsten en ook de eerste mensengroepen worden qua grootte geschat op een paar tiental tot een honderdtal eenheden.
Hotpants paillet zwartKleur: zwartMateriaal: 8% spandex en 92% polyesterMaat: one size fits allThema: zwart broekje, tiroler , kort broekje, hot pants, goedkope, carnavalskleding, themafeest, klerenart.nr. bol01872
De invasie van de zombievirus is overal verspreid in de zombie van moordenaarstad 2017. Als een Amerikaanse universitaire sniper uitstekende shooter of sniper gun jager, moet je de zombie extreme golf op de snelweg schieten om de mensen van de doden jagerstad te redden. Dit gratis online zombie spel laat u de beste zombie dode slechte leven schieten ervaring die u nooit zal ervaren in een ander zombie assassin oorlogvoering spel. Blijf waakzaam tegen de zombie-vijandelijke crisis en jacht op de boze armzombie om hen te richten op legerredding.
Waarschuwing: deze pagina is een automatische vertaling van deze pagina oorspronkelijk in het Engels. Let op: aangezien de vertalingen worden gegenereerd door machines, zullen niet alle vertalingen perfect zijn. Deze website en haar webpagina’s zijn bedoeld om gelezen te worden in het Engels. Elke vertaling van deze website en haar webpagina’s kan onnauwkeurig en onnauwkeurig zijn bij geheel of gedeeltelijk. Deze vertaling is bedoeld als een service.
Een paar weken later ging ik aan boord van de Casanova-monorail­verbinding. Ik zocht en vond mijn plaats in een tweederangscoupé. Natuurlijk. Sociale orde heeft nood aan evenwicht wat betreft mentale behoeften en materiële realiteit. Maar wat betreft de middenklasse, was dat evenwicht altijd onbevredi­gend. De middenklasse vergat de bescheidenheid van de onderklasse en verlangde ernaar zich de glorie van de topklasse aan te meten. Echter…zonder in staat te zijn die werkelijk te verwezenlijken.
Aochai, Oachai en Iochai waren al een eind weg met hun buit; hun toortsvlammen werden weer licht­puntjes, hun opgewonden gekwetter verstierf. En Eochaid leek opgeslokt door de duistere, stompe Toren die in de verte zwak afstak tegen een sterloze hemel.
Overigens: in zijn algemeenheid een uiterst gecompliceerde kwestie. Is het bevorderlijk voor de ontwikkeling van een kind dat het nooit zou te maken krijgen met pijn of andere “trauma’s”? Pijn en leed horen bij het leven, en wie niet weet wat leed, verdriet en pijn is, kan ook niet weten wat vreugde, blijheid of “geluk” is (en vice versa). Cf. de discussie omtrent de onrustwekkende toename van allerhande allergieën bij de jongere generaties die blijkbaar in veel te hygiënische omstandigheden zouden zijn opgegroeid. Zodanig dat door het gebrek aan contact met agressieve en venijnige stoffen of andere stressoren, hun immuunsysteem en meer in het algemeen hun lichamelijke en psychische weerbaarheid zich niet voldoende zouden hebben kunnen ontwikkelen en oefenen.
Meyago liet de Timbesh-agent haar papieren zien, de stempel met nummers op haar pols. De stempels waren het bewijs van haar eerdere passage richting het hart van de stad. Ze opende haar tas; liet de kaarten zien die in de zoom van haar mouw lagen, toonde de namen van haar klanten, toonde de aan­tekeningen voor twee nieuwe bestellingen, haar buidel met geld, spreidde haar armen, liet schijnbaar onaangedaan de handen van één van de mannelijke Timbesh-agenten over haar lichaam gaan. Reageerde niet toen hij haar onbetamelijk in haar kruis betastte.
Samuel zag de rode wangen van de oude man, wist dat de gespeelde verontwaardiging diende om zijn verlegenheid te verbergen. ‘Ik heb hier ergens wel een spiegel liggen als je jezelf eens goed wilt bekijken.’

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *