“metalen uitrusting vaste 5 overlevingsmodus biohazard zombie survival gear machete”

Ten tijde van oorlog en ziekte stort alles in: menselijk vertoog, socialisatie, huwelijk, sociale zekerheid en het maken van afspraken kan allemaal gefaald hebben. Dit vormt een enorme breuk in het vertrouwen. Alles was gebaseerd op de vrede en kontinentie van het luisteren naar elkaar, samen zijn,getrouwd zijn, sociaal zeker zijn in een aangename dagelijkse orde. Opnieuw beginnen is onvermijdelijk na mislukking. Het leven moet worden geleefd wat de mislukking ook is. Niettemin zal er de nodige aandacht zijn over wat de oorzaak van de mislukking zou zijn geweest. Misschien teveel sex ondanks het huwelijk? Misschien te bang om uit te gaan en onder vreemden te verkeren? Misschien teveel vooroordelen tegen alternatieve levensgewoonten en opvattingen? Misschien te weinig respekt voor de sociale zekerheid? Misschien werd de verkeerd soort van tijd gerespekteerd? Van iedere mislukking gaat er druk uit een juist antwoord te vinden op deze vragen. Alleen met een zekere conclusie van berouw kan men opnieuw beginnen en het weer proberen. Hiertegen vechten is hetzelfde als vechten tegen ervaring en evolutie vechten. De mens is een evolutionair proces omdat het een brein ontwikkelde en het succesvol zal blijven niet het gebruik van dat vermogen tot aanpassing ontkennende. Vertrouwen zal voortkomen uit het zich bedachtzaam gelijkrichten met de orde van het ware zelf, in gedachten houdend dat vergeetachtig en repressief zijn gelijk staat aan het verloren hebben van (het zicht op) die goddelijkheid (afb.). 
Ze spreken over vele dingen. Over hun gevangenschap in deze verstikte baai. Over hun verlangen om het zeegat uit te varen. Ze spreken over hun levens, over de handel, de walvisvaart en de piraterij. Ze lijken het eens. Een man moet zijn weg in het leven vinden. Neem je lot in eigen handen.
Voortgaan zonder enige bevestiging kan een tijd lang bestaan, maar geheel buiten de samenspraak van de goegemeente zal men zeker opbranden in het eigen initiatief. Derhalve is het van groot belang dat zowel het individu als de samenleving in zijn geheel alert blijven voor de uitdrukkingen van de zelfverwerkelijking die opstandig mogen schijnen, ketters of immoreel en afwijkend. Elkaar veroordelen is makkelijk, maar begrijpen is ietwat moeilijker. Een samenleving of individu die niet ontvankelijk is voor de werkelijkheid van de vooruitgang in het algemeen, of de tekenen van individuele groei, kan zichzelf niet corrigeren, noch zichzelf beheersen of bevestigen en in ere houden. Binnen ieder huwelijk en tussen de samenleving en de gehuwden is deze houding van waakzaamheid aangaande de werkelijkheid der verandering gelijkelijk belangrijk. Zonder positieve ontwikkeling zouden ten minste de tekenen van een geblokkeerde ontwikkeling tijdig moeten worden opgemerkt om waanzin en ziekte te voorkomen. 
Uiteraard wil ik er hier niet voor pleiten om tegenover kinderen maar meteen met de hand klaar te staan om ze een klap in het gezicht of een pak voor de broek te geven. Overigens heb ik geen kinderen en ik bevind mij ook nooit in een situatie waar ik “gezag” heb over kinderen. Dus: ik heb makkelijk praten. Maar wie makkelijk praten heeft, hoeft daarom nog niet haar/zijn mond te houden.
Laura staarde wild naar haar vriendin, naar de ruimte, naar het glas in het deurtje. Wat ze zojuist had gezien was verdwenen en ze begon aan haar verstand te twijfelen. De kamer voelde aan als een vrieskelder en ze vroeg zich af of ze haar adem in een klein wolkje voor zich uit zou zien stuiven.
Naar muziek luisteren is fijn en muziek maken is zowaar nog fijner. Los van het sex-drugs-en-rock-n-roll-imago schijnt muziek ook nog eens goed te zijn voor je hersenen en voor je gezondheid in het algemeen. Hierbij een verhaal over dat wat je allang wist: je instrument bespelen is goed voor je.
‘Nooit!’ riep Leaf. ‘Ik laat haar niet alleen sterven.’ Met een klap kwam ze tegen de muur aan. Ze draaide zich om en trok zich het laatste stukje zelf omhoog. Een blauwe flits ging rakelings langs haar heen toen ze zich aan de andere kant naar beneden liet zakken. Ze abseilde verder de muur af en bevond zich op een soort binnenplaatsje. De enige uitgang was een nauw steegje tegenover haar. Ze greep naar de misleider aan haar riem en activeerde het apparaatje. De lucht om haar heen trilde een kort moment. Op het scherm van de misleider knipperde een rood batterijtje met daar­naast seconden die aftikten. Ze zou hoogstens een kwartier onzichtbaar zijn op de scanners van de vegers.
De zwarte entiteit maakte zich met een grauw los van Peters gedaante en kwam met een afschrik­wekkende snelheid op Laura af. Precies zoals ze het zich al eerder in haar gedachten verbeeld had. Ze gilde, wierp zich op de vloer in een poging om te ontkomen aan de zwarte klauwen die naar haar uitgestrekt werden. Haar rug werd ijskoud en ze wist dat het monster zich vlak boven haar bevond.
Een zeer dierlijke aandrang die me op gelijke voet met de vos zou stellen, spoelde door me heen. Het kostte me alles wat ik in me had om hem toch niet te lijf te gaan. Zo, simpel, met klauwen en tanden, en we zouden wel zien wie de sterkste was. Maar ik deed het niet.
30 jaar geleden was het nog the great white north maar nu denk hier klopt iets niet als je weer eens een kamele neuker op de witte steppen betrapt. Als het hier te gek wordt ga ik beslist weer verhuizen, ik ga niet ten onder aan een kinderneuk geloof.
Ik word hier een beetje fel om maar dat komt ook doordat de adrenaline direct weer omhoogschiet als ik het over dit soort onderwerpen heb. Flex is al zovaak aangevallen en ik kan dus wel zeggen dat ik aardig wat stevige gevechten heb meegemaakt. Niet leuk.
Plotseling voelde alles anders aan. Al mijn negatieve parameters ston­den op nul. Toch meldden mijn systemen dat ik nog op dezelfde plek was. Met exact dezelfde mensen. Daniëlles handlangers waren de navel­streng aan het oprollen en het controlestation aan het inklappen.
Cullmann Panama Vario 200. Type etui: Compacte behuizing, Merkcompatibiliteit: Universeel, Waterdicht, Kleur van het product: Zwart- Robust strong padding provides optimal safety for the equipment;- Flexibly adjustable interior arrangement;- Stable, length-adjustable shoulder strap with shoulder padding;- Extremely durable, water-rep
Met deze stoere riem hoes van het merk Victorinox kunt u uw zakmes op een veilige manier meenemen of opbergen. Tevens zorgt het hoesje voor bescherming van het zakmes. Het is gemaakt van een uitstekende kwaliteit synthetisch leer en is geschikt voor zakmessen van 2 tot 4 lagen. Door de lus aan de achterkant van het hoesje kunt u deze gemakkelijk aa
Mensen houden er niet van gedwongen te worden. Hoewel de wet opgelegd moet worden, houdt niemand ervan dat te ervaren. Het zou niet nodig moeten zijn dat er enige druk word uitgeoefend. Dit is de volwassen eis. Het is onze eer niet gedwongen te worden maar te leven naar ons eigen inzicht. Daarom zijn honden soms beter verzorgd dan mensen. Dieren kunnen worden gedwongen, de mens moet worden gerespekteerd. Daartoe draait de samenleving op bekrachtiging: we hebben allerlei soorten van taakomschrijvingen die de plicht en de beloning definiëren. Verzaakte plichten zullen worden gesanctioneerd met waarschuwingen en inkomenskortingen. Op die manier wordt de mens bekrachtigd zijn plicht te doen. De samenleving draait op de vrijheid van keuze: je mag kiezen hoeveel vrijheid je opoffert voor een inkomen. De basisplicht schijnt de sociale zekerheid te zijn: men moet de media bijhouden, socialiseren op een vrijwillige basis en zo nu en dan een formulier invullen zichzelf beschikbaar houdend voor een meer uitgebreide taakomschrijving. Zo worden mensen onder de druk van een veeleisende samenleving gekonfronteerd met een paradox; men begint met een baan voor een zeker inkomen welke niet wordt beschouwd als een echte baan en zelfs een schande wordt genoemd: men is te passief. Hoewel iedereen profijt heeft van de zegeningen van de samenleving worden deze ‘laagsten der lagen’ profiteurs genoemd. De samenleving is niet een religie in de zin van allen in gelijke mate profiteurs zijn voor het aangezicht van God. Alleen diegenen die meer profijt trekken worden niet vervloekt met de negatieve denominatie hetgeen niet redelijk is. Een sociaal zekerheids-inkomen dat een waardeloos genoemde consument vervloekt terwille van een grotere consumptie, toont een algemeen sociaal gebrek aan zelfrespekt. Als zodanig is het begrip van God in zo’n onredelijke consumenten-samenleving onzeker en kan zelfs worden beschouwd als gecorrumpeerd op de wetenschappelijke basis van de twintigste-eeuwse samenleving. Hoewel de wetenschap claimt waardevrij te zijn, waardeert zij toch zeker de leden van de samenleving naar het vermogen tot consumeren. De weg om dit psychologisch te overleven schijnt er uit te bestaan geld te hebben zonder het uit te geven zodat iedereen gelukkig kan zijn speculerend op jouw kapaciteit tot het doen van uitgaven. Als zodanig mag de filosofie van de onredelijkheid worden beschouwd als contraproduktief: het vermogen tot spenderen bekrachtigend, is de consumptie en dus ook de produktie beperkt. De dwangmatige houding de sociale zekerheid werkloos te noemen in plaats van een aardig verantwoordelijke en zware baan, wordt beter begrepen als een herinnering aan de economische en logische mislukking van de consumptieve onredelijkheid. Dit moet niet zo blijven. Zonder mensen te dwingen, kunnen mensen gewaardeerd voor wat ze doen. Van dit respekt, de waarde van dienst meer benadrukkend dan de waarde van de consumptie alleen, er meer bewustzijn zijn van de paradox dat de eer van een baan ten koste gaat van de eer van de vrijheid. De eer van de vrijheid kan alleen worden begrepen en gerespekteerd als men bevrijd is in een formele erkenning van identiteit. De identiteit van de van de baan der sociale zekerheid wordt gevormd door dienst aan de orde van de Tijd die het begrip van God en orde van de samenleving definiëert als een onpartijdige onpersoonlijke natuurkracht bestuurd naar rede en geweten in plaats van systematische onredelijkheid en ongegeneerd romeins egoïsme. Zo mag de uitspraak ‘God is dood’ een stille dood sterven zonder ook maar iemand ergens toe te dwingen. Je kan altijd een zwerver zijn, sociaal gezekerd of meer verstrikt in het web van de bekrachtigende samenleving met welk begrip van God dan ook.
Het kleine vrouwtje sloeg er geen acht op en tikte met haar lange nagels op de tekening die nog steeds tussen hen in op het bureau lag. ‘Hier. Shinigami. Dat is de oorzaak. Hij heeft – hoe zeg je dat? – zijn neus ergens ingestoken, niet slim. In Japan geweest?’
Als ik het wat hoogdravend wil zeggen: ik zou hier in Bawku voor een langere periode als “zoutend zout” willen fungeren (een Christelijk begrip voor iemand met een hoge concentratie aan goede, hoopgevende, stimulerende woorden en daden).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *