“knoestige jongens overlevingsuitrusting ark survival rel uitrusting”

The Toukiden series tells the tale of humanity’s last stand for survival against demonic, soul-devouring Oni. As revealed in Toukiden: The Age of Demons, humanity was protected for centuries by a secret clan of warriors, the Slayers, trained to dispose of the supernatural threat before it could consume the world. An event known as the Awakening cau
TE HUUR OPSLAGRUIMTE BIEDT UW EIGEN ONDERNEMING TE WEINIG RUIMTE OF HEEFT U VOOR ANDERE DOELEINDEN BEHOEFTE AAN (MEER) OPSLAGRUIMTE DAN IS DEZE BEDRIJFSHAL VOOR U PERFECT. HET PAND IS DEGELIJK GEBOUWD,
zoals zo veel voor mij, ik heb gedroomd van het bezitten van het perfecte Tent. Jaar van teleurstellend winkel kocht tenten, de kreupelheid van beschikbare ontwerpen en workwomanship, en de brandende schaamte elke moderne utilitaire voelt op het bezi
Voor het eerst sinds de gebeurtenissen in de herberg verkeerde Urendel in opperbeste stemming. Nu hij als Cynethryths overwinnaar haar hoofd aan de voeten van koning Offa zou leggen, lag toch minstens een diaco­naat of gelijksoortig beneficium in het verschiet. Ineens weer misnoegd keek hij over het netjes verpakte hoofd op de bodem van het bootje naar de rug van de trouw voortpeddelende dwerg, die weer één van zijn binnensmondse liedjes zong. Dat manne­tje was erbij geweest, kende de ware toedracht. Altijd vrolijk en meegaand, intussen alles beglurend, nooit de frons van het zondebesef op zijn afzichtelijke voorhoofd. Dat mannetje was als een alf. Een wezen zonder ziel, eeuwig buitengesloten van de genade.
De waarheid van jullie heilige identiteit en persoonlijke kracht zal toenemen.  Het heeft niets met controle te maken.  Ze neemt meer verantwoordelijkheid op voor je hele zelf en de mogelijkheden die van binnenuit zullen ontwaken.  Er zal meer en meer verlangen naar vrede zijn, zowel individueel als collectief.
Niet alleen visueel heb ik eigenlijk niks aan te merken op de film, ook op het gebied van acteerwerk stelt Slumdog Millionaire niet teleur. Niemand valt buiten de boot en zelfs de kinderen waren behoorlijk overtuigend. Misschien dat het hier en daar een beetje vergezocht is of wat veel toevalligheden bevat om dan toch nog maar met een puntje van kritiek te eindigen. Dit is echter zo miniem dat het voor mij de film niet kan verpesten. Slumdog Millionaire is een ijzersterke film; zo eentje die van begin tot eind aan één stuk door weet te imponeren en je meermaals bij de strot weet te grijpen.
Tweehonderd meter voorbij de watertoren liep het spoor langs een kanaal, waar ook een pad liep dat redelijk begaanbaar was. Het water was donker, levenloos en er dreven olieachtige vlekken op. Aan de overkant van het kanaal draaiden de wieken van rijen ouderwetse windmolens hun rondjes. Maar het waait helemaal niet. Rijen kleurloze figuurtjes, men­sen, marcheerden langzaam de grote deuropeningen van de molens in. Die mensen gaan naar binnen, maar ik zie niemand vertrekken. Sterre zag dat de wieken in plaats van canvas vleermuisvleugels hadden. Ze besloot dat ze beter snel door kon lopen.
Beijjun liet haar kin even op Meyago’s schouder rusten, zei toen peinzend: ‘De fabriek is na de Tweede Val nooit afgesloten geweest van buitenaf, Meyago, omdat niemand dacht dat die driehonderd vervloekte kweektanken ooit nog gebruikt konden worden. En nu heeft iemand vier bewakers om het leven gebracht, heeft iemand anders vier nieuwe wakers aangesteld. En iemand probeerde via Yuun Kuhalin toegang krijgen tot deze duivelse machines waarmee mensen en monsters gemaakt kunnen worden… Vertel me, Dame: waarom zou iemand dat doen? In het licht van wat u zojuist heeft gezien, waarom zou iemand deze moeite nemen?’
Nieuwsbrief aan de van OK maart 2015 nr. 76 Agenda Zaterdag 21 maart 2015: Bingo Zondag 3 mei 2015: Bikersday Dinsdag 5 mei 2015: Nationale bevrijdingsdag. Meer nieuws hierover volgt nog. Maandag
Soms, ja zelfs regelmatig, culmineren deze gestolen ontmoetingen, als het verlangen ziedend in hem brandt, in een dierlijk schurken, hij maakt woest en onstuimig zijn riem los, trekt zijn kleren opzij en wrijft zijn tumescente onderlijf tegen haar buik, tot hij iets van verlichting heeft bereikt.
Zeker te zijn is belangrijk. Het is zelfs nog belangrijker te weten wáár je zeker van bent. Men kan zeker zijn van het tijdelijke, men kan zeker zijn van het eeuwige. Als geheel kan men zeker zijn van de eeuwige tijd. Van fysieke verschijningen kan men niet zeker zijn. Hoewel tot op zekere hoogte voorspelbaar moet men vertrouwen op de garantie van verandering van vorm meer dan vertrouwen op, of pretenderen te vertrouwen op, de garantie van de stabiliteit van vorm. Hoewel kwaliteit gedefiniëerd is door de stabiliteit van vorm, zal alleen de garantie van aanpassing aan tijd en omstandigheden vertrouwen geven. Met levende wezens wordt de eeuwige tijd gekend door de ziel. Om daarmee zeker te zijn van de ziel is de primaire beheersings-strategie. Als mensen eenmaal bijeengehouden worden in functie tot de ziel, kan men spreken van een succesvolle onderneming. De onderneming moet de relatie tot de ziel definiëren. Ondernemen ter wille van een optimale aanpassing aan tijd en omstandigheden kan aldus een definitie vormen van ideaal bestuur. Dit betekent dat in principe voor iedere lokaliteit zich een verschillende variatie van het produkt, of het nu materiëel is of geestelijk, mag ontwikkelen. Een dergelijk ideaal produkt is een doe-het-zelf-aanpassings-opzet. Men kan een schrijfmachine hebben, maar niet de tekst. Men kan het voedsel hebben, maar niet de manier waarop de tafel moet worden gedekt. Men kan een tekst hebben, maar niet de interpretatie naar het tijdstip van lezen. Uiteindelijk is de ziel de uiteindelijke autoriteit of het produkt van het goddelijke, of goddelijke van het produkt, waar men zeker van kan zijn. 
We hebben het mentale ontleed als een afleiding van het visuele en daarbij reeds benadrukt dat deze transformatie samenhing met de taalvorming. De samenwerking tussen meerdere individuen die met hun blote handen of met ruwe stokken het jachtwild achtervolgden, was alleen mogelijk door communicatieve gebaren en geluiden. De eerste primaire vorm van taal zal dan ook vermoedelijk ouder of minstens even oud zijn als het vervaardigen van werktuigen of wapens. Omvat het coördinatiecomplex van kijken en grijpen meer dan de helft van de anatomische structuur van de hersens en is het als dusdanig overgeërfd van aapachtigen, dan is het complex van horen en spreken wel minder groot maar quasi volledig nieuw. Alle zoogdieren hebben een soort natuurlijke taal voor het uitdrukken van emoties en zekere gedragsintenties en het horen van deze signaalgeluiden lokt een bijpassende, aangepaste reactie uit. In de menselijke taal worden gebaren evenwel gekoppeld aan woorden: wijzen met de vinger + ‘daar’. De woorden hebben een arbitraire en conventionele relatie met de ‘dingen’ waarnaar ze verwijzen. Samenwerken is het beïnvloeden van andermans gedrag en het open staan voor beïnvloeding door anderen. De emotionele gedragsintentionele kracht van woorden is nog aanwezig in poëzie, zang en muziek, terwijl het puur descriptieve typisch is voor het wetenschappelijke of journalistieke verslag. Maar in wezen zijn het emotionele en het descriptieve niet van elkaar te scheiden. Woorden kunnen nog altijd aanmoedigen, ophitsen of opruien. In wezen is taal een verbale symboliek of kortschrift. ‘Daar!’ wordt in de meest diverse situaties gebruikt voor ‘Kijk daar, daar is iets te zien!’. De objecten en situaties waar de taal betrekking op heeft, zijn altijd veel gecompliceerder dan de klanken die de taal gebruikt. Vandaar dat het symboliseren eigenlijk altijd te kort schiet in de weergave van het Reële, wat één van de fundamenten is van Lacans psychoanalyse. Het hanteren van taalsymbolen in de hersenen en de directe visuele verbeeldingskracht zullen dan samen het denken uitmaken, zowel het ‘dwalen’ als het ‘wetenschappelijke’ kennen. Ligt het accent van de taal op het dwingend en emotioneel aspect van de woorden, dan krijgen we magische toverspreuken. Nemen de symbolen de plaats in van materiële objecten of van handelingen, dan wordt de instrumentele basis gelegd voor een logica.
De unieke weefpatronen van twee snaren van paracord laten de riem meer instelbaarheid in plaats van de vijf gaten of de aanpassingsbereik van gewone riemen hebben. Naast de tactische coole factor, kunnen de riemen twee strengen van paracord worden geweven en kan het paracord in noodgevallen worden gebruikt.
Jonas Grimpeerd keek me strak aan. ‘De. Ton. Trekt. Onze. Vracht,’ zei hij. Hij bleef me aankijken, niet op een ‘wat gaat het zijn, ja of nee’-manier. Maar op een ‘waag het niet me tegen te spreken’-manier. Het was een nieuwe stap in onze relatie, zou je kunnen zeggen. Een nieuw ritme in een eeuwenoude dans.
In de weekenden loop ik ook rondjes op de kinderafdeling. Elke morgen en elke avond. Dat doe ik als een extra service en ook omdat er, wanneer je er twee dagen niet ben geweest, altijd kinderen blijken te liggen met een acute buik of hersenvliesontsteking die door niemand herkend zijn als zodanig..
Wie het Rode Wolken Huis bereikt, is een gast, zolang ze kunnen betalen natuurlijk. De ponbiki Hayate verwelkomt hen, buigend en slijmend: ‘Welkom! Welkom! U vereert ons met uw aanwezigheid o-kyaku-sama. Welkom! Welkom! Wij hebben rijstwijn en meisjes, muziek en dobbelstenen.’
Ons grootste probleem in het nanolab was altijd insluiting geweest: hoe houden we autonome, vrijwel oneindig veelzijdige robots op nanoschaal binnen de muren van het laboratorium? Zolang we de omzetters inactief hielden, voldeden de muren, maar we moesten zelf wel in en uit. Kim had een manier bedacht om een veld te genereren dat macro-objecten doorlaat, maar niets op nanoschaal. Mook had kennelijk om zich heen gegraaid voor hij het lab verwoestte.
Assertiviteit betekent te verkondigen; invloed uit te oefenen. Het is een heet hangijzer: wat dienen we in onze assertiviteit? De religie maakt zich zorgen over ketterij en de wetenschap is bezorgd over onwaarheid. De politiek maakt zich druk over samenwerking. Tezamen betekent het dat iedereen bezorgd is over waarheidlievende samenwerking ten behoeve van de ziel. Ziel is het woord dat het ego-begrip tegenwicht biedt dat zelfzucht in weerwil van andere zelf-interessen vormt en daarmee vervalt in de razernij en storm der ketterij. Het gaat om eenheid in diversiteit, het gaat om de ziel. Het ego is een gevolg van materiële identificatie ten gevolge waarvan mensen geneigd zijn tot oppositie en het in projectie verschuiven van de schuldvraag. De klassieke lering der assertiviteit bestaat er derhalve uit het eigen geweten te behartigen terwille van de eigen ziel en op te passen voor egoïsme dat de eigen materiële positie behartigd. Het ego-begrip is onvermijdelijk omdat de behartiging van het materiële eigenbelang onvermijdelijk is. Het is door de onderwerping van het ego aan de belangen van de ziel dat men het ketterse -isme van de schizoïde oppositie te boven komt. Aldus houdt een juist begrip van assertiviteit in dat men niet de belangen van een ander schaadt. Wat we anderen noemen behoeft dan nog nadere overweging.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *