“survival tactische uitdossing slag staking uniforme broek overlevingsuitrusting abonnementen”

Alleen de zinnen dienend en de ziel vergetend verdwijnt de genade. Dat is egoïsme: geen genade. Intelligentie is genade. Het is in je eigen belang de belangen van een ander te behartigen. Het vormt de hoeksteen van alle beschaafde mensen. Het definieert werkverschaffing, economie, welvaart en vrede. Jonge en primitieve kulturen voeren oorlogen in de begoocheling van eigenaarschap terwijl eigenaarschap alleen maar zin heeft met de eeuwige waarde van het delen. Alleen als de privésfeer is gegrondvest in soberheid (een bed, een stoel, een raam) kan van de rest van de kulturele glorie worden genoten. Als op alles een beroep wordt gedaan als persoonlijk bezit, zal niemand veel bezitten en de ontoegankelijk zijn. Niemand bezit de hele wereld, noch zijn kulturen. De mens kan, behalve voor een eenvoudige plek om zich privé te kunnen terugtrekken, alleen bidden voor vrije toegang. Met het idee van werk en geld verdienen eveneens geëmancipeerd naar het vruchteloze en gevangengenomene, werkt niemand echt of verdiend echt geld, noch is enig iemand zonder functie of voorziening. Het komt allemaal neer op de werkelijkheid van het dienen van de orde van de volledigheid van tijd, materie, werk en ziel. Iedere relatie (met een vrouw) is gebaseerd op het delen van bezittingen en de soberheid van je eigen privé. Afspraken makend deelt men het uitgaanscentrum en trekt men zich privé terug. Men werkt voor het privé van het houden (door het te overbruggen) van afstand, maar men spreekt af de wereld te delen en aanwezig te zijn in eigen persoon. In het huwelijk is dit ook de succesformule voor welstand en vooruitgang. Tesamen werkt men ook voor het privé en het draaglijk maken van een afstand tot anderen, terwijl samen sociaal zijn alleen kan zijn door uit te gaan en de wereld te delen in eigen persoonlijke aanwezigheid. De neiging om alles in de privésfeer af te handelen is zeker onwijs daar altijd een vluchtplaats uit de wereld nodig is voor het behoud van de geestelijke gezondheid. Onmatigheid in de privésfeer kan leiden tot leiden tot ongewilde afsplitsing en scheiding vanwege de eeuwige roep om de vrijheid die altijd aanwezig is in ieder volwassen schepsel. Uitgaand zijn is een definitie van genade, terwijl het onbeperkte privé het egoïsme definiëert.  
4. Onder individuele reddingsmiddelen worden verstaan de in artikel 10.05 bedoelde reddingsboeien en zwemvesten, alsmede reddingsblokken en uitrustingsstukken die geschikt zijn om een zich in het water bevindende persoon drijvende te houden. eur-lex.europa.eu
Een vrouw is gecharmeerd door zijn hoffelijkheid. Afspreken met het andere geslacht een duurzame relatie willend, moet een man zich verplicht voelen bewijs te leveren van zijn vermogen voor haar te kunnen zorgen. Zelfs de meest geëmancipeerde vrouw heeft een klein hoekje in haar hart voor de prins op het witte paard. Zelfs een prostituée zal bewijs eisen in de vorm van geld. Op één of andere manier, welke vrouw er ook gewild is, moet de verantwoordelijkheid voor de situatie duidelijk zijn. Zonder dit bewijs kan ze de man beschouwen als een jongere broer of een hond die ze aan de lijn moet houden en na gebruik laat zitten. Een man moet er niet intrappen voor klein broertje of hond door te gaan niets te bieden hebbend en zoveel mogelijk gebruik makend. Ze zal beledigen, kleineren en hem afwijzen als hij tekort schiet in het leveren van het bewijs van zijn vermogen zorg te dragen. Daarom heeft iedere man een plan, een motief en een onderneming, of hij zal doen alsof alles duidelijk zou zijn. Het is niet slecht naar een ideaal toe te leven. Zij zal ook voorwenden onafhankelijk te zijn terwijl ze het absoluut niet is. Het bewijs van de mannelijkheid kan sexueel zijn, maar moet niet zo zijn. In het bijzonder in het begin moet men er voor zorgen dat het hogere motief overheerst. Het is heel makkelijk elkaar te misbruiken en het respect te verliezen. Het is vallen, en verliefd worden is het meest algemene iets om je in te verliezen. Niettemin moet deze regel herinnerd worden. Het gaat er niet om te doen alsof je heilig bent, of van een perfecte zelfbeheersing. Het is van belang niet het doel van zorgen en delen naar de waarheid en reinheid van het ideaal uit het oog te verliezen. Daarom doet men alsof men maagdelijk is, alsof men de waarheid spreekt, alsof het gehele leven zou kunnen worden gedeeld, en alsof je eeuwig zou zorg dragen. Men mag ermee beginnen ideaal te zijn ervoor vechtend zoveel mogelijk ervan te behouden, maar iedereen zal toegeven dat het niet makkelijk is heilig te blijven naar de lust en God te blijven naar het ware. Een vrouw is gemakkelijk te toegevend terwijl een man makkelijk uit zijn doen is afgeleid van zijn orde. 
I could use this as an outdoor pack or emergency pack. Multi-Purpose 1 day pack ( FirstSpear is a brand created by former U. servicemen, they develop enhanced light-weight load carriage solutions for the US Special Forces )
Fiona staat naast me in de deuropening van de schuur. Haar klamme hand knijpt in de mijne. Ze knikt. Ja, het is een echte. De oudste robot die ze heeft. Haar Nemonido, waar ze mee is opgegroeid, die haar leven ooit eens heeft gered door haar weg te sleuren voor een aanstormende Kolossus. De enorme sloop­robot was voorzien van een veiligheids­sleutel, maar technici die ermee moesten werken vonden het zo omslachtig om na iedere storing opnieuw te moeten opstarten, dat ze die in de Kolossus hadden vast gelast. Achtendertig doden, een verbod op het gebruik van Kolossi, maar Fiona gered door die kleine Nemonido. Gek genoeg heeft ze er wel drie. Kolossi, bedoel ik. Ze staan achter in de schuur. Zonder veiligheidssleutels, er kan niets mee gebeuren. Ik moet er toch niks van hebben als ze ze opstart, maar Fiona vindt ze het summum van lompheid. ‘En dat is dan toch elegantie,’ zegt ze dan altijd.
Molennieuws april 2014 Grand Café de Koffiemolen Pels Rijckenpark 1, 4817 CZ Breda Maart roert zijn staart! De maand maart is alweer bijna voorbij. Niet alleen de weersomstandigheden waren veranderlijk
Hoogst vermoedelijk was het mijn respect voor zowel het één als het ander, alsmede voor de derde hond die met het been heen liep, die ervoor zorgde dat ik in deze fase van onstuimige jeugdige ontwikkeling wel in dualiteiten dacht maar niet in onverenigbare en elkaar uitsluitende polen of tegenstellingen. Scherpe polarisaties met de erbij horende vraag: “Which side are you on?” hebben me altijd al een aarzelend en ongemakkelijk gevoel gegeven. Mogelijk vanuit een schrik en afkeer voor het nemen van risico’s. Het wedden op twee paarden sluit ook nog het voordeel niet uit dat soms beide paarden kunnen winnen. Ongetwijfeld had ik als kind reeds een uitgesproken voorkeur voor non-zero-sum games en win-winsituaties. Ik herinner me bijvoorbeeld dat ik ergens rond mijn 7de een dergelijk soort oplossing had bedacht na een traumatische beginervaring bij het op de schoolspeelplaats georganiseerde knikkerspel, een aangelegenheid waar toen je ganse status in de groep van peers en soms zelfs ook je lichamelijke integriteit, en zeker dus ook je zelfbeeld, in het geding waren. Als naïeve nieuweling in dat knikkerspel verloor ik na de eerste spelbeurten meteen al een substantieel aantal van mijn knikkers. Dit met de onwrikbare overtuiging dat mijn vader die een volle beurs ongerepte knikkers aan mijn liefdevolle zorgen had toevertrouwd, zich tegenover dat teleurstellend resultaat niet bepaald vergevingsgezind zou opstellen. Dus kwam ik op het idee ’s morgens zonder knikkers op zak naar school te trekken en de sinaasappel die mijn moeder me elke morgen in mijn tas stopte, in te ruilen voor twee of drie knikkers. Daarmee kon ik dan aan de slag zonder enig risico op stuitend verlies.
De kernkwaliteit van Assange staat in Weegschaal (met Pluto erbij *9) en het is daarom ook niet vreemd dat de bewustmakende en transformerende informatie die de website Wikileaks publiceert een focus heeft liggen op internationale diplomatieke betrekkingen en deze bewust maakt. Saturnus staat tussen half juli 2010 tot begin oktober 2012 in het dierenriemteken Weegschaal en daarmee wordt van ons gevraagd om relaties en verbindingen onder de loep te nemen.*11 Op internationaal niveau zijn dit diplomatieke betrekkingen en communicatie tussen regeringsleiders en diplomaten. De schaduwkant van Weegschaal is diplomatie, de geit en de kool willen sparen. Als dit te ver doorschiet worden verbindingen vertroebeld en onecht. Websites zoals Wikileaks hebben daarin een bewustmakende rol en leggen bloot wat zich werkelijk afspeelt achter de maskers van bestuurders. De keerzijde is dat door het openbaar maken van deze informatie officiële en diplomatieke betrekkingen kunnen bekoelen of dit zelfs tot strijd kan leiden. *12 Maar het zal ook de internationale communicatie op gang brengen en diplomaten inspireren om positiever en authentieker *1 te communiceren en voor waarachtige hogere doelen te gaan. *13
Nu al dronken? De geur van gebraden worst en geroos­terd varkensvlees dreef over de mensen heen, maar daar moesten ze nog op wachten tot na de cere­monie. De drank daarentegen vloeide al rijkelijk. Zelfs in zijn vorige leven wist Samuel al van voorstellen om alcohol niet meer toe te laten, of pas na de ceremonie. Het ging om de kinderen, niet om drank. Tot nu toe werden die voorstellen vlot weggestemd. Prioriteiten moeten duide­lijk zijn, dacht Samuel, als je iedereen wilt lokken, moet je ze ook iets geven natuurlijk. Hij grinnikte toen de zatlap onzeker wegliep naar een van de vele drankkraampjes die rond het plein opgezet waren.
Ik had bij mijn nieuwe sneeuwlaarzen graag mijn oude sneeuwschoenen meegenomen. Supercombo. Maar ze zijn zo groot! En zijn weer extra lastig in het vliegtuig. Daarom een paar nieuwe moderne geleend van broerlief.
Eten en Drinken Voor groepen, half april half september Alle onderstaande arrangementen worden alleen op reservering geserveerd Koffie- en theeontvangsten v/a 20 personen, duur ongeveer een halfuur Koffie-
Met zijn linkervoet duwde Harrald tegen de metalen deur die zacht knarsend openzwaaide. Lichten aan de muren sprongen aan en hij zag een volgende trappen­huis met metalen roostertrappen die naar beneden voerden. De lucht was droog, machinaal met een vleugje oude dood. Hij stapte naar binnen en liep de trappen af. De bodem was tientallen meters beneden hem. Twee trappen naar beneden voelde hij meer dan hij het hoorde een zachte dreun. Toen hij omhoog keek zag hij dat de deur weer gesloten was. Dat zie ik dan zo wel weer, dacht hij. Op dit moment was zijn nieuws­gierigheid te groot.
Voor de definitie van de waarheid is er overeenstemming nodig. Men moet een team vormen en saamhorig zijn. Een nieuwe (wereld)orde in overweging nemende is het meest waarschijnlijke geschrift van overeenstemming het (engelse) woordenboek. Wetend waar men over spreekt is er de kracht en het gevaar van een groepsego. Ego scheidt zichzelf als een kultureel specifiek iets af in verzet tegen anderen. Het is geïdentificeerd met het lichaam, een uniform, een geschrift, een stijl van viering etc. Het ego is zelfachting van de bemiddelaar tussen de ziel en de stoffelijke werkelijkheid (afb.). Geïdentificeerd met de materiële doelstelling en de plicht van het bemiddelen van het belang van de ziel vergetend wordt het vals en gevaarlijk. B.v. in het belang van de filognosie kan men een voorstel doen voor een nieuw ontwerp voor een klok. Maar voor de werkelijkheid van de ziel moet men eerlijk zeggen dat een dergelijke materiële onderneming voor een individu die de zaak zeer wel aankan met een normale klok en kalender als het aankomt op het regelen van alternatieven van tijdbeheer (zie tabellen), niet nodig is. Het materiële effect op de tweede plaats zettend is het belang van handhaving ter wille van de ziel gegarandeerd en het gevaar van de gewelddadige valsheid van het ego omzeild.
Harrald hief zijn hand. ‘Ho, wacht, laat mij het even uitleggen. Ik ging op zoek naar de incubators in Eindhoven, zoals we besproken hadden. Maar die incubators waren niet operationeel en konden dat ook niet worden. Ik vond daar aanwijzingen voor een ander project van De Philips, genaamd Ariadne.’ Hij knikte opzij naar de vrouw die naast hem zat. ‘Dit is Ariadne. De grootste medische geleerden van toen hebben haar ontworpen en geconstrueerd. Ariadne is niet menselijk.’
Ariadne zweeg een paar seconden en haar ogen leken leeg, alsof ze afwezig was. Toen het leven er weer in terugkeerde, zei ze: ‘Het lijkt erop dat we elkaar voorlopig nodig hebben, Harrald. Zullen we gaan?’
‘Er was voldoende stroom. Het radiocontact is ver­broken, vlak na je vertrek. We moeten ervan uitgaan dat er iets gebeurd is. Armena wist de radio altijd binnen enkele uren te repareren, maar het is nu al bijna twee weken stil. We hebben het elke dag een paar keer geprobeerd.’
Ik besluit dat het mij niets kan schelen. Oude leugens van oude geesten. Laat ze zingen, laat ze vrolijk zijn, hoor hun lege lach aan en laat ze hun rijstwijn morsen die nooit hun dorst zal lessen en nooit hun herinne­ringen zal verzachten. Dit is het Rode Wolken Huis, en er wordt verteld dat geen enkel mens ooit rust zal vinden in het huis van de duizend geneugten. Oni, tengu en andere yōkai?
De Swiss Emblem waterflessen zijn gemaakt van een stuk kwalitatief hoogwaardig aluminium. Door het gebruik van dit materiaal heeft Sigg gezorgd voor een erg lichte waterfles die extreem sterk is. Door de combinatie van robuustheid, maar toch licht, is deze ideaal om te gebruiken in zwaardere omstandigheden zoals bijvoorbeeld survivallen of sporten.
Haar ademhaling versnelde en haar hoofd begon te tollen. Snel ging ze weer op de matras zitten. Ze voelde zich misselijk en de weeïg zoete smaak van de reep kwam omhoog in haar keel. Ze moest contact hebben met de aarde. Wanhopig drukte ze haar handen tegen de trunomium vloer maar voelde enkel kille, artificiële substantie. Paniek welde omhoog. Haar lichaam schreeuwde om buitenlucht. Koorts­achtig dacht ze na.
Voor mijn tweede vrije culturele activiteit heb ik een film op het IFFR (international filmfestival rotterdam) bezocht. Ik ga graag naar films op dit evenement omdat er voornamelijk alternatieve films worden weergegeven. Dus geen thriller uit hollywood, maar bijvoorbeeld een zuid-koreaanse thriller, of een Noord-Afrikaanse documentaire. Dit zijn films die je zonder dit festival niet zou tegenkomen, en je misschien wel hierdoor zo enorm verassen (kan zowel positief als negatief). 
Het is dus niet dat we medelijden hoeven te hebben met links ofzo. islam heeft gecombineerd meer doden op zijn geweten dan alle linkse helden bij elkaar, Che Guevara, Hitler, Lenin, en de hierboven genoemden. En ook van die meest moorddadige machine die de geschiedenis ooit heeft voortgebracht is links weer volkomen idolaat. 
Schnitzlers analyse suggereert hoe dan ook dat wij ICT als passieve wezens over ons heen hebben gekregen. Dat is misschien zo voor een geïsoleerd individu, maar individuen, ook de meest eenzame, zijn nooit geïsoleerd als waren ze een Robinson Crusoe op een vergeten eiland. Ze leven altijd in verbanden die in wezen iedereen op een bepaalde wijze met iedereen verbinden, zij het soms met heel veel tussenschakels en rizomatisch (i.e. via een wirwar van connecties; het rizoom-concept werd in de jaren 1970 voorgesteld door Gilles Deleuze & Félix Guattari (2). Het gaat er dus geenszins om of persoon X al of niet een Facebook-account heeft. Wel is het beter te kijken hoe mensengemeenschappen en bij uitbreiding de ganse mensheid zoiets als Facebook hebben gecreëerd en met hun eigen creatie worden geconfronteerd. Verschillen tussen individuen en groepen qua gebruik van zekere technologieën illustreren de verdeeldheid van de mensheid. En dit geldt uiteraard ook voor ICT.
Ze dacht aan haar moeder. De neerwaartse spiraal van haar eigen leven sinds haar afdeling was over­genomen door de Timbesh, haar onder­zoeks­­richting geen fondsen meer had gekregen, zijzelf was ontslagen.
Het duo wat voor ons op de bühne hun werk doet is bijna uitgezongen, de dansvloer is voor de helft bezet, misschien afhankelijk van het liedje, want voorheen, een paar liedjes ervoor was het nagenoeg vol.
In onze moderne maatschappij is tegenwoordig de scheiding tussen mannelijke mannen en vrouwelijke vrouwen niet meer zo strak en duidelijk. De revolutie van de ‘Metroman’ heeft gemaakt dat een man ook vanuit zijn gevoeligheid kan en mag leven. De moderne carrièrevrouw is al jong in contact met haar daadkracht maar moet vaak haar vrouwelijke kwaliteiten en binnenwereld ontkennen. Het gaat in dit proces om het in evenwicht brengen van de mannelijke en vrouwelijke kwaliteiten. Dus de overgevoelige man zal op zoek moeten naar zijn daadkracht en de daadkrachtige vrouw naar haar zachtheid, hart en innerlijke wereld van bezieling en visa versa.
Dat geldt voor alles hier. Ook bij mijn komst zijn allerlei “beloftes” gedaan door Ghanezen, Zoals binnen enkele maanden alle papieren voor elkaar, direct een salaris, binnen drie maanden huisvesting, alle medewerking bij de officials in Accra, enzovoort. Daar is er geen een van uitgekomen. Opnieuw is er geen erkenning als specialist voor 2013, geen verblijfsvergunning. OK, na 7 maanden heb ik mijn eerste salaris gehad (over februari), nadat ik nijdig was geworden omdat op 5 maart tegen mij werd gezegd: “We zijn er nog niet aan toe gekomen om over uw salaris van februari na te denken”. Toen had ik het 8 uren later ineens cash.
27. Op zoek naar wakkerschudmomentenervaring die eigen is aan de mens, kunnen terugvinden in hersenactivi-teit. Het artikel geeft aan dat God een product is van de hersenen. Menverwijst als motivatie zelfs naar de Nederlandse cardioloog Pim VanLommel, die, als arts, het boek ‘Grenzeloos bewustzijn’iii publiceert,waarin hij zijn ervaringen deelt over patiënten die rapporteren eenbewuste ervaring te hebben gehad, zelfs op het ogenblik dat ze klinischdood waren. Van Lommel komt niet tot een sluitend oordeel zoals hetkrantenartikel. Hij besluit met een open einde, zich afvragend of hetbewustzijn louter een gevolg is van hersenactiviteit of niet. Zo dit niet hetgeval is, bevinden we ons in een context die buiten het Newtoniaansedenken valt en dus met onze huidige onderzoeksmethodes niet tebeschrijven is. Ik ontmoet Dr. Alexander Verstaen, Psycholoog en hoofdvan het Netwerk Palliatieve Zorg Noord-West-Vlaanderen, als hij een ver-haal vertelt over de crisis in de psychologie. Een crisis die zich enerzijdsuit in tal van niches binnen de psychologie, de psychotherapie en devaststelling dat niet alles wat waargenomen wordt, op dit ogenblik ver-klaarbaar is met de huidige inzichten in het bewustzijn van een mens.ivDe psychologie, aldus Verstaen, heeft eigen methodes nodig om haarwerkterrein te ontginnen in plaats van zich louter op de methodes vande natuurwetenschappen te baseren. Het weer dichterbij brengen van depsychologie bij de comparatieve filosofie kan helpen om op een anderewijze een inzicht te verwerven in menselijk gedrag. Verstaen ziet in hetdenkmodel van Prof. Ulrich Libbrecht, waar ik mij in dit boek op baseer,een mogelijk canvas om op te werken.We krijgen zowel maatschappelijk als bedrijfskundig de bevestiging datkennis en inzicht ontwikkelen in meetbare feiten, schijnbaar de ant-woorden bieden op al onze vragen (zolang we ons gedrag en onze emo-tie als een neurologisch proces beschouwen).Kennis en inzicht zijn het product van het cognitieve vermogen van onzehersenen. Zeg maar, het deel van onze hersenen dat abstracte dingen kanverwerken. De letters die u nu leest, zijn voor een gemiddelde koe zwar-te strepen op een wit blad – hoewel die koe ook de begrippen ‘zwart’,‘streep’ en ‘wit’ niet zal kennen – maar voor u zijn het tekens die uw her-senen gebruiken om wat ik hier zit te denken, ’s avonds aan mijn com-puter, in u op te nemen. U verneemt, met wat vertraging van de drukkeren uitgever van dit boek, wat ik nu zit te denken dankzij het cognitievevermogen van uw hersenen. De Amerikaanse neurofysioloog PaulMacLean ontwikkelde kort na de Tweede Wereldoorlog het beschrijven-de model van de drie lagen voor de hersenen. 17

One Reply to ““survival tactische uitdossing slag staking uniforme broek overlevingsuitrusting abonnementen””

  1. 24. 22 onmacht, verdriet en wanhoop van de niet-toegestane delen te com- penseren. Dit onderscheid tussen als goed en slecht ervaren gevoelens, dat is ontstaan door een ongezonde hiërarchische relatie in de jeugd, kan ook in andere relaties in het volwassen leven een rol gaan spelen, zoals in een partnerrelatie. Symptoomgedrag Wanneer een kind van de ouders altijd vriendelijk moet zijn en nooit boos mag zijn, maar het zich wel driftig en boos voelt, dan zal het deze woede proberen te onderdrukken. Het onderdrukken van (heftige) impulsen kost altijd moeite en levert veel spanning op, zeker bij een kind. Daardoor kan een kind en later ook als tiener en volwassene niet gewoon zijn wie hij of zij is. De kans is groot dat het autonome zenuw- stelsel, bij gebrek aan een psychologisch effect, op deze stress zal rea- geren met een lichamelijke reactie. Dit is het begin van symptoomge- drag. Symptoomgedrag, zoals nagelbijten, begint vaak al op relatief jonge leeftijd. Ook op jongvolwassen leeftijd kunnen de symptomen zich ontwikkelen, en ook die beginnen meestal acceptabel. Een hard- werkende man zal bijvoorbeeld ’s avonds televisie gaan kijken, veel eten en veel drinken om het gat in zijn persoonlijke leven te dichten. Mensen ontwikkelen op deze wijze uiteindelijk klachten en ver- slavingsgedrag. En voor je het weet functioneren symptomen als blik- semafleiders of als een soort brandblussers die in werking gesteld worden wanneer het niet-toegestane deel in opstand dreigen te ko- men. Al gauw zoek je een manier om de spanning en de pijn te verlich- ten en zoek je een patroon. Mensen vertonen op verschillende manieren verhullend symptoomge- drag: bijvoorbeeld door het gebruik van alcohol of drugs, afwijkend
    In de komende periode is het bevorderlijk om tijd door te brengen in verbinding met deze ankers in de Stof zodat de pure polarisatie van Geest en Stof makkelijker tot stand kan komen en het etherische weefsel zich kan ontvouwen in het bestaan. De kern van wie je in Wezen bent (Godsvonk) kan zich dan direct uit gaan drukken in het dagelijks leven. Omdat straling zoals UMTS, GSM, Wifi, radio 2000 (politie enz.) en bijvoorbeeld radar ook in de etherische ruimte functioneren en deze verstoren, zijn deze communicatiemiddelen in dit proces schadelijk en geven een toename in het ervaren van chaos door gebrek aan de natuurlijke ordening van polarisatie. Ook macht en onmacht ervaren over deze communicatiemiddelen kan soms aan de orde zijn. *1

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *