“survival gear winkel in de buurt van mij survival gear shopify”

Dat was al vanaf het begin van de eerste levensvormen zo. Het begon met het zich manifesteren ten koste van andere levensvormen en de sterkste die zich ontwikkelde in een overlevings strijd was de soort die kon voortbestaan.
67. Factoren van invloed op verandering BMI -0,8 -0,6 -0,4 -0,2 0,0 0,2 0,4 0,6 0,8 1,0 0 3 6 9 12 BMISDS time hematological solid brain Met sondevoeding snellere stijging dan zonder sv Lage initiële BMI snellere stijging Daling BMI bij hematologisch en solid, stijging bij hersen tumoren Stijging BMI SDS hangt niet samen met: Leeftijd, geslacht, BMI ouders, intake, klachten, zwaarte/fase behandeling, corticosteroiden
Ik heb nu al weer een aantal keer buiten geslapen om mijn nacht spullen te testen. Mijn eigen donzen slaapzak bleek opnieuw bijgevuld te moeten worden. De geleende slaapzak voldeed wel, maar ik had het koud omdat mijn luchtbedje me dons niet voldoende isoleerde.
En dus dacht ik in die laatste ogenblikken als Mars­dier eigenlijk enkel aan Ansalaam. Dat strekt me tot eer, of niet soms? Mijn geliefde was bij me, daar in die koude, van elke vorm van mededogen verstoken woestijn. We hadden geleefd, Ansalaam en ik. Geleefd zoals zo velen van ons, in zonde, in het geheim, we hadden gelachen, we hadden gedanst. We hadden geneukt en de liefde bedreven, en nee, dat is niet helemaal hetzelfde.
‘Wat haal je wel, schat?’ Als verdoofd duw ik haar in een rolstoel door het ziekenhuis waar ze twee weken is geweest voor onderzoek en diagnose. Behandelen heeft geen zin, behalve dan om de pijn te stillen die gaat komen. En ik schijn er alles aan te moeten doen om botbreuken te voorkomen.
In de manier waarop ik werk speelt wezenlijk mijn visie mee dat het menselijk bestaan, ons handelen zich afspeelt tussen twee polen. Polen die tegengesteld zijn aan elkaar en tegelijk verbinding met elkaar zoeken.
Het is me ook overkomen dat een verpleeghulp vroeg om lege plastic flessen (colaflessen van 1½ liter). OK, ik zet ze morgenochtend wel buiten neer in een mand dan kun je ze ophalen. De flessen stonden er een week later nog. Moet je je flessen niet ophalen, ze staan al een week hier op  de veranda op je te wachten? Anders geef ik ze aan een ander of ik steek ze in de brand. Nee, ik om ze vanmiddag na mijn dienst ophalen. Weer niemand. Dan geeft ik ze mee aan de nachtwaker, die ze voor een paar cent aan kennissen kan verkopen. Die neemt ze graag mee. Twee dagen later, op een zondagmiddag, komt de verpleeghulp samen met een opgedirkte vriendin giechelend mijn veranda oplopen en vraagt aan mij waar de lege flessen staan. Ja, die heb ik nu niet meer. Dan blijven ze staan en praten wat met elkaar in hun stamtaal, totdat ik ze vertel dat ze hun tijd verdoen wanneer ze hier op mijn veranda ergens op staan te wachten, want ik heb niks voor ze. (ook geen koffie of frisdrank, denk ik erbij) Hetzelfde gebeurde met een ander die ik babykleertjes wilde geven. “Ik heb vergeten ze op de afgesproken tijd op te halen”. Ja, OK, maar ik was er wel een half uur eerder voor opgestaan, zodat ik haar ’s morgens om half acht het werk begon van dienst kon zijn.
Zoals ook met de voorgaande regel is de verbindende en verenigende kracht de ziel die sociaal moet worden gezekerd middels formele overeenkomsten. Met een ieder naar behoren gelijkgericht, zal omschakelen en werken om de verwarring tot een helder einde te brengen succes brengen. Met de realiteit van compensatie en verdringing echter, niet op de juiste wijze gelijk gericht op het belang van de ziel en zijn klaarblijkelijke orde, zal er vroeg of laat een ineenstorting plaats vinden die de aanpassingen vernietigt en er collectief gezien als een oorlog en individueel als een geestesziekte uit ziet. Tot nu toe heeft de twintigste eeuw de werkelijkheid hiervan bewezen alsof het de middeleeuwse zwarte builenpest betreft die de levens van miljoenen mensen wegvaagt. De vlo die de oorzaak van de problemen bleek te zijn wat betreft de pest (of ons gebrek aan weerstand ertegen) zou voor de ziekte van het oorlogvoeren de vervreemding van de werkelijkheid van de ziel kunnen zijn (of ons onvermogen mondiale overeenstemming te bereiken over de uitdrukking ervan in de zin van een formele orde). Noch religieus, noch politiek, noch wetenschappelijk, is het twintigste eeuwse ego-begrip dermate gedienstig dat de valsheid en oorlog ervan kon worden voorkomen. Het voor dit doel niet hebben van de periodieke waanzin van de ‘pest’, is een mondiale hervorming van de formele orde in dienst van de belangen van de ziel absoluut nodig. Laksheid in dezen, ontkenning, compensatie en uitstel zal nooit tot een betere garantie leiden van het handhaven van de sociale orde, vrede en veiligheid. Geblokkeerd in de vooruitgang zal de mensheid alleen nieuwe ziekten, waanzin, afwijkend gedrag en misère ontwikkelen. ontwikkelen. Een andere definitie van ziekte is het te zien als gevolg van een blokkering van vooruitgang. 
Als honden in gevecht zijn dan zijn ze blind voor de rest van de omgeving, als jij als baas de hond beet pakt, denkt de hond dat hij door een ander wordt aangevallen en bijt van zich af, ook al is het zijn eigen baas. Dus het is zaak dat je een hond goed vast pakt als ze in een gevecht zijn zodat ze jou niet kunnen bijten, want je loopt het op.
Ze keerde zich naar me toe en zette haar handen tegen het glas. Haar voorhoofd bonkte tegen de plaats waar het mijne tegenaan leunde. De implantaten doofden. Haar mond vertrok in een schampere grijns. ‘Jij?’
Vermoedelijk hebben onze jongeren omtrent deze zaken in het geheel geen doordachte en coherente mening. In de veralgemeende connectie aan info-machines verloopt het handelen immers automatisch. Het is niet eens meer een “agir, puis réfléchir”: zelfs na het handelen wordt niet meer gedacht.
Ik ging toen, terwijl ik dacht: dit is wat ik altijd tegen de mensen zeg dat ze uitdrukkelijk niet! moeten doen, meteen met mijn handen ertussen, greep de mechelaar, werdt gigantisch in mijn hand gebeten, maar redde wel mijn hond. Met de bibbers en een gat door mijn hand met een zakdoek erom, moest ik toen in mijn eentje nog een half uur verder trainen, honden uitspannen. Betreffende eigenaar van de mechelaar was hem gevlogen, hij kon niet tegen bloed en viel bijna flauw, dus was ook niet echt geschikt om te helpen.
Heel het ruim, evenals de ruimen erboven en onder, zijn gevuld met hangmatten vol slapende broeders. De Baal is overvol sinds de Sumatra Queen van kapitein Obed Marsh verbrand en gezonken is, de bemanning is meer dan verdubbeld. De oudere broeders, degenen wiens trans­formatie voltooid is, slapen niet meer aan boord van de Baal. Ze leven in het water, dichter bij Vader Dagon, en komen nog slechts zelden aan boord.
‘En nee, je hoeft er niet snel voor naar huis te komen. Ze is al lang begraven als je dit hoort. Papa zegt dat hij weet dat je erg verdrietig zult zijn en hij liegt niet tegen me, dus dat zal wel. Misschien kun je robot-Lars om een troostmassage vragen.’ Ella was even stil. Toen boog ze zich naar de camera over. ‘Voor mijn part blijf je in de ruimte hangen. Maar mocht je toch thuis willen komen, weet dan dat ik voor papa zorg. Sinds zijn TIA…’
Zo belangrijk als het is om niet egoïstisch te zijn na sexuele bevrediging is het ook belangrijk het succes te delen van realisatie op een hoger nivo van ontlading. Vele mensen gebruiken simpelweg mensen ‘op weg naar de top’. Maar de ander is niet simpel een trap of een sexobject om ter zijde te schuiven na het succes. Het is vanwege de steun van de regering, de echtgenoot, de leraren, de religie, de kultuur van wat je ook maar zou kunnen bereiken. Dankbaarheid is een zeer belangrijke waarde in de waardering van zowel het sexuele orgasme als een sociaal succes. In feite kunnen alleen mensen die niet diegenen ontkennen die hen meehielpen een aanhoudend succes zijn. Als zodanig zijn succesvolle mensen vaak getrouwd of gaan ze trouwen zo gauw zo gauw ze een bepaald nivo bereiken: ze zorgen voor diegenen die hen ondersteunden. Sexueel orgasme en maatschappelijk succes gaan ook samen hoewel het een beetje een paradox is om tegelijkertijd een kultureel en intiem succes te zijn. Gewoonlijk wordt het succes van sexuele mensen gemaakt door celibatairen die achter de schermen werken. In dezen wordt de Hoogste Persoonlijkheid, geestelijk leider of leider gewoonlijk bedankt daar geen ander er toe in staat zou zijn om de dankbaarheid op prijs te stellen of te verdienen. Bij het naspel komt zo dus heel wat meer kijken dan alleen maar aardig blijven met de liefde die je had. In feite kan de hele ontlading van de sex een hoop emoties teweeg brengen daar alle energie wordt weggetrokken van andere nivo’s van leven. Dit kan een test zijn voor de integriteit van niet alleen het individu maar ook van de kultuur gehecht aan een zeker nivo van beheersing. Vaak kunnen collectief parallellen worden gevonden die dienovereenkomstig werken: de sexuele revolutie van de zestiger jaren b.v. viel samen met oorlog en revolutie niet wetende wat wat veroorzaakte. Een te grote kulturele druk kan aanzetten tot sex terwijl een sexueel zware aandrang de aanzet kan vormen voor een verschrikkelijk konflikt. Aangezien niemand dit echt kan beheersen mag men met deze regel alleen maar bidden en liefhebben het belang benadrukkend van de waarde van de dankbaarheid. Of men nu zwaar een soort van kultuur of sex benadrukt, van belang is niet te vergeten aan wie of wat we dat eigenlijk te danken hebben. B.v. moeder natuur liefhebben en respekteren door middel van een verbeterd tijdbegrip in dankbaarheid voor alles dat ze ons gegeven heeft kan eenvoudig de enige overlevingsstrategie zijn die er voor de mensheid over is. De moderne tijd kan als een sexueel orgasme zijn geweest maar in hoeverre het postmoderne naspel een herstel van het respekt voor moeder natuur inhoudt valt nog te bezien. 
Plotseling voelde alles anders aan. Al mijn negatieve parameters ston­den op nul. Toch meldden mijn systemen dat ik nog op dezelfde plek was. Met exact dezelfde mensen. Daniëlles handlangers waren de navel­streng aan het oprollen en het controlestation aan het inklappen.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *