“survival gear groothandel dropship overlevingsuitrusting voor het leven”

De soldaten moeten het in 30 sec doen in die tijd moet hij het gezicht, hals en nek en daarna moet hij de masker op doen de handen moeten na die tijd gedaan worden en als er nog wat over is kan hij de PGU ontsmeten zoals ops vest of gevechts harnas kisten enz. (dit moet ook met de echte ontsmetting middel gebeuren)
Een mens loopt er immers niet mee te koop dat zij dement aan het worden is. Al is het haar meest levendige verlangen. Straks zal dementie de enige menselijke levensvorm zijn die langer dan 9 maanden levensvatbaar is. Waar vrijheid nog blijheid zal zijn.
5. Wat doen we Pediatric Early Warning Score (PEWS) Raison d’être: • Trend in vitale functies → • tijdige identificatie risicopatiënten • vroege behandeling mogelijk maken • Vergroting kennis en bewustwording vitale parameters bij professionals 2011 Parshuram et al. Multicentre validation of bedside PEWS 7 puntsscore
Religieus gezien is tijd de vorm van God die in zijn totaliteit het bestaan van alle levende wezens overheerst eveneens orde en vrede gevend aanbiddelijk zijnde als de Heer zelve. Wetenschappelijk wordt de term dualistisch beheerst reductionistisch slechts refererend aan een absolute meeteenheid (de electromagnetische definitie Tk) of refererende aan de draaiing van hemelse objecten (de dynamische definitie Tw). De filognostische definitie benadrukt de psychologische aard van de tijd het dualistisch konflikt van wetenschappelijke benaming beëindigend door simpelweg een praktijk van respekt te beschrijven terwille van het bewustzijn van beide begrippen van wetenschappelijke tijd. Op die manier wordt het psychologisch probleem van de tijdidentiteit opgelost.
Emancipatie: Het proces van de geleidelijke verheffing van of bevrijding in dienst aan de ziel. Materiëel bezien betekent het een gelijke te worden overeenkomstig een zekere standaard van beschaving. Spiritueel heeft het betrekking op het proces van geleidelijke bevrijding beginnend met luisteren, praten en herinneren eindigend in vriendschap en ten slotte overgave aan de diktaten van de ziel (afb.).
“Overal”: dat is het loket (neerslachtiger dan een gestorven zwaan) waar het aanbod aan Cultuur en Verbeelding uitgestald ligt, wachtend om weggegraaid te worden in de vorm van tickets in voorverkoop.
De Swiss Emblem waterflessen zijn gemaakt van een stuk kwalitatief hoogwaardig aluminium. Door het gebruik van dit materiaal heeft Sigg gezorgd voor een erg lichte waterfles die extreem sterk is. Door de combinatie van robuustheid, maar toch licht, is deze ideaal om te gebruiken in zwaardere omstandigheden zoals bijvoorbeeld survivallen of sporten.
Gert Biesta voegt hier aan toe dat je jezelf niet moet aanpassen aan alles om je heen. Vraag jezelf af of het de moeite waard is je eraan aan te passen (Biesta, 2014). Het onderwijs moet zich bezig houden met waar het echt om gaat en zich niet richten op overlevings-strategieën, hij doelt hier op de 21 eeuw vaardigheden. Tegenover deze vaardigheden zet Biesta (2012) vaardigheden als samenwerking, solidariteit en dialoog. Hierbij is het volgens hem belangrijk aandacht te schenken aan subjectivering of wel vorming van de persoon die autonoom en met verantwoordelijkheid handelt.
Er kan meer harmonie in dit lichaamsgebied zijn.  Dit zal op een of andere manier versnellen.  Als je hier niet vreselijk geblokkeerd bent, kun je meer energieopstapeling voelen in dit deel van het lichaam.  Dit zou een toename van seksuele kundalini energie kunnen vrijgeven.  Dit kan in deze tijd je verlangen naar seks versnellen.  Het kan op een geaarde manier ook gevoelens van meer levendigheid in het lichaam opwekken.
Berend probeerde zijn aandacht erbij te houden: bij de man die vroeg of hij ook voor aankomend weekend nog een rollade kon bestellen, bij de hond die zijn riem had uitgerekt en nu om de hoek van de toonbank naar de vleesresten op Berends hand stond te grommen, bij de nieuwe klant die binnenkwam en het winkelbelletje deed rinkelen en bij Willem die vanuit de keuken riep of hij even kon helpen met de molen. Berend gebaarde dat iedereen even moest wachten en liep naar achte­ren, waar de kreten waren opgehouden.
Nu weet u ook wel dat niet iedereen in deze wereld dezelfde taal spreekt. Een taal creëert een “universum”, en dus creëren afzonderlijke talen ook aparte werelden, eigen aan de mensen die deze taal spreken. En daarenboven heeft iedereen ook nog een stukje eigen taaltje en haar/zijn eigen wereldje. Deze verschillen in gehanteerde talen of taaltjes zijn vanzelfsprekend niet bevorderlijk voor de verstandhouding tussen mensen of groepen mensen die niet dezelfde taal aanwenden om zich te uiten. Tevens zijn niet alle vormen, “toestanden” of processen die we waarnemen of onderkennen, even klaar en duidelijk. Sommige zijn wazig en missen elk saillant reliëf, anderen ontberen scherpe contouren. Hun vertaling is dan ook problematisch en mensen kunnen ze elk op een eigen bijzondere en aparte wijze benoemen of omschrijven. In al deze gevallen kunnen disputen, meningsverschillen en bittere conflicten optreden, waarbij het vloeien van bloed niet altijd is uitgesloten. Zeker despotische en dictatoriale machthebbers of machtselites houden eraan dat hun “onderdanen” homogeen zijn, m.a.w. dat ze allen op ongeveer dezelfde wijze denken en handelen. Vandaar dat staatsgrepen doorgaans gepaard gaan met een systematische liquidatie of “neutralisering” van andersdenkende potentiële rivalen. Of dat nationalistische en autoritaire regimes streven naar homogeniteit in de samenlevingsrangen door zoiets als een “nationale identiteit” te propageren of op te leggen. Homogeniteit zullen ze dikwijls ook afdwingen door een of andere softe of harde vorm van “etnische zuivering” door te voeren. Een beleid dat de “sociale cohesie” in een samenleving wil opschroeven of deze wil bewaren, is in de praktijk omzeggens steeds een beleid van homogenisering: wie zich niet “bekeert” tot de officieel voorgeschreven (“politieke, “sociale”, “religieuze”, “morele”, …) “identiteit” wordt uitgesloten en desnoods fysiek afgevoerd, zodat alle (overblijvende en als dusdanig erkende) leden van de samenleving “dezelfde taal spreken” en iedereen een “lang en gelukkig” leven beschoren is.
Buss veronderstelt dat het huwelijk al in de oudste Steentijd bestond en dat het verlangen van de vrouw naar een lange-termijn relatie in de genen ingeschreven staat. Dit kan nauwelijks hard gemaakt worden. Het is wel realistisch aan te nemen dat met de groei van de productiviteit van jacht, visvangst en landbouw de groepsbanden bij de mannen zwakker werden en dat vrouwen er in die context belang bij hadden een lange-termijn relatie met één man aan te gaan. In die zin geven wij Buss gelijk de vraag naar een duurzaam huwelijk bij de vrouw te leggen (waaraan Jezus Christus dus met het sacrament van het huwelijk voldeed zodat de man zijn vrouw niet langer kon verstoten b.v. bij een kinderloos huwelijk). De man kon uiteindelijk niet anders dan hierop ingaan. Zo ontstond het burgerlijke huwelijk met vooral georganiseerd overspel langs de mannelijke kant en prostitutie, anticonceptiva en abortus aan de vrouwelijke kant. Maar wat ons aan de evolutionaire psychologie niet zint, is dat mensen in de prehistorie al zo berekend zouden opgetreden hebben in hun partnerkeuze, een keuze die oorspronkelijk nauwelijks een keuze was, maar het volgen van een sensomotorisch verankerde drift.
Fieseler kreeg de opdracht tot de bouw van vijf prototypen. In het voorjaar van 1936 vloog de Fi 156 V-1. Dit eerste prototype was uitgerust met een Argus As-10C motor met een vermogen van 240 pk en een tweebladige metalen propeller. De Fi 156 V-2 volgde kort hierop met een houten propeller. De Fi 156 V-3 volgde na de eerste proefnemingen als eerste volledig militair uitgeruste prototype. Het proefprogramma werd vervolgd met de Fi 156 V-4 met Ski’s en de Fi 156 V-5, welke nagenoeg gelijk was aan de V-3.
De gang van de hond Wanneer je je Staffordshire Bull terrier uitlaat bekijk dan eens even hoe hij zich beweegt. Een sprierontsteking, gewrichtsproblemen maar ook buikklachten kunnen zorgen voor een andere manier van bewegen.
Heb ik genoeg van Janneke in me opgenomen om haar te bevrijden van de weide? Ik zal het nooit ont­dek­ken, niet zonder nóg eens naar die verdoemde plek terug te keren. En zelfs dan, zelfs dan zou ik nooit zeker weten wat voor een rustplaats mijn wanhopige reddings­poging Janneke had gegeven in plaats van de weide.
Niet mystificerend is meditatie doordacht zien en overwegen, contempleren. Het betekent dat men zijn oog moet fixeren op iets en er serieus over moet nadenken overeenkomstig een plan. Kort gezegd is meditatie serieuze overweging overeenkomstig een plan. Ergens aandacht aan besteden moet zowel voorafgaan aan akties als erop volgen. Zonder planning vooraf en evaluatie achteraf is er geen zelfcorrectie mogelijk. Zonder zelfcorrectie raken de dingen gefixeerd, dood en moeten ze worden opgegeven. Het complete van het leven en de evolutie is niets dan één voortdurende zelfcorrectie. Het is de manier waarop genen muteren en organismen werken. Gefixeerd sterft men terwijl aanpassing aan de veranderingen van de tijd de continentie van het bestaan, het overleven definiëren. Derhalve zal geen fixatie op welk materiëel iets stand houden. In essentie moet men gefixeerd zijn op de ziel in gewetensvolle zelfherinnering maar aangezien men altijd geïdentificeerd is met het lichaam voelt men angst: iets zal in de geest gebeuren als werkelijk het gewetensvolle en niet het fysieke het doel is. Het fysieke is in feite enkel het middel terwille van het doel der bezieling. Maar de ziel kan niet zonder het verstand bestaan terwijl de geest ervan het denken zal dirigeren. Meditatie geeft te denken, dat denken moet worden bestuurd volgens een geest en die geest moet door intelligentie met de ziel overeenstemmen. Als je één van die stappen mist zal angst het gevolg zijn: men zal het valse zelf of het lichaam dienen, en merken dat het denken negatief wordt de juiste geest missend en als gevolg daarvan zal men de kontrole over de aandriften van het lichaam verliezen.
Duidelijkheid is liefde. Dingen onduidelijk houdend in de geheimzinnigheid van verborgen kulturen die verzot zijn op hun kostbare continentie, ontbreekt er heel wat liefde in de wereld. Geheimhouding, inwijding en verraad zijn de dominante thema’s van de mensheid. Hoe twijfelachtiger de kultuur is, hoe meer verborgen de werkelijkheid. Openheid wordt algemeen beschouwd als een teken van kracht: zeg de wereld dat de Heer de last van zijn eigen schaduw op zich nam (afb.), vertel de wereld over de uitvinding die in het belang van iedereen is. Geen kopen en verkopen is het ideaal. Geen prijskaartje aan het belang van de waarheid. Dit is het ideaal van een open kultuur waar iedereen alles mag weten uit bibliotheken en informatie-netwerken. De betekenis van de geheimhouding vindt men in de stilte die de zwakheden omgeeft. De zwakheid mag niet worden verraden: het is privé, een beroepsgeheim of een beroepsafwijking waarop de voorgaande regel van zelfverantwoordelijk niet-beschuldigen van toepassing is. Het is zelfs een psychologische wet: een persoon kan alleen doorgaan met een positief zelfbeeld, ondanks de zwakheden, eventueel het meest onwaarschijnlijke van de overeenstemming verdedigend. De advocaat zal het in de rechtszaal verdedigen, de psycholoog in de therapiekamer, de echtgenoot zal het in zijn huwelijk verdedigen en de priester zal het vergeven op de biecht. Duidelijkheid is liefde en duidelijk te zijn over je trouw is van het grootste belang. Daarom is bewijs leveren van trouw aan de orde van de ziel van primair belang, de bevrijding in dienstbaarheid het grondmotief van het handelen makend. Deze duidelijkheid stelt niet alleen de heiligheid van het huwelijk veilig maar ook de verlossing van de mensheid. In deze zin is de sensatielustige hang naar roddel niets dan verraad terwijl de bekentenissen van diegenen herboren voor de orde de realiteit van het geloof in het echte ware uitmaken.
Je hebt zo van die mensen. Zo blijkt dat een paar wezens die deze blog lezen, er steevast van overtuigd zijn dat wanneer ik op zijn Hollands in algemene zin de je-vorm aanwendt (in plaats van “men”), ik me heel bijzonder tot hen persoonlijk zou richten of het nadrukkelijk over hen (en hen alleen) zou hebben.
Lang duurt de rit tot de grens niet. Een goed kwartier, veel meer zal het niet zijn. Een lange rij auto’s staat al te wachten. De Sputnik komt hier dagelijks en dat heeft zo zijn voordelen. De bus passeert de rij en aan de Russische kant van de grenspost wordt het loket met een aanduiding ‘Russian Federation Citizens only’ speciaal voor de inzittende van de Sputnik geopend.  Na de grens voert de reis door een soort maanlandschap. De toendra is hier zwart geblakerd door vervuiling . De vervuiling is veroorzaakt door de nikkelmijnen rond de stad Nikkel. Kilometers hekwerk markeren de grens. Tweemaal wordt er gestopt voor een slagboom waarop een jonge Russische militair in de bus de paspoorten komt controleren. Langs de smalle hobbelige weg staan haveloze kazernes waar lange rijen pantervoertuigen en tanks staan gestald.
We kunnen dit bijvoorbeeld toepassen op de discussie rond de eindeloopbaanproblematiek. De regering Verhofstadt II [we zijn in sept. 2005; het zgn. Generatiepact werd pas in oktober 2005 door de regering Verhofstadt II aan het Parlement voorgesteld] poogt in zijn aanpak van die kwestie de werknemers met financiële stimuli ertoe aan te zetten hun pensioen uit te stellen en langer te werken. In principe moeten we echter stellen dat de modale werknemer er niet zozeer op uit is steeds meer te verdienen dan wel een billijk loon te krijgen, een loon dat in verhouding staat tot de geleverde inspanningen. De modale werknemer is niet voortdurend op zoek naar jobs waar hij of zij iets meer zou kunnen verdienen. We kunnen dan ook stellen dat voor veel oudere werknemers het pensioen een billijke beloning is voor het feit dat ze dertig à veertig jaar het beste van zichzelf hebben gegeven. Bovendien hebben oudere werknemers weinig reden om de ruil tussen meer verdienen (of een ietwat hoger pensioen) en langer werken te aanvaarden: zij moeten geen huis meer afbetalen, hun kinderen zijn afgestudeerd en ondertussen gesettled. En vooral heeft de nieuwe moderne en postmoderne cultuur bij hen verlangens opgewekt om met hun pensionering eindelijk ook voluit van het leven te genieten, zelf hun dag in te vullen, wat te ‘consumeren’, enzovoort. Mogelijk zal de economie met de loopbaanverlenging wat ze wint aan de productiezijde verliezen aan de consumptiezijde. Het zijn maar een paar algemene argumenten tegen een loopbaanverlenging: er zijn er meer concrete, nl. dat heel wat oudere werknemers verplicht zullen worden precaire jobs te aanvaarden. Of de modale werknemer zal ingaan op de regeringsuitnodiging om in ruil voor financiële incentives een paar jaar langer te werken zal moeten blijken. zullen heel wat werknemers de uitnodiging aanvaarden, maar zullen ze gelukkiger zijn, m.a.w. zullen hun prioritaire maar onderdrukte verlangens en doelstellingen om meer van het leven te genieten en bevrijd te zijn van de werkstress, voldaan zijn? In Zweden lijkt de drastische hervorming van het pensioenstelsel tot een enorme toename van het ziekteverzuim bij oudere werknemers te hebben geleid. De mensen vinden daar dus in de (al of niet gefakete) ziekte een uitweg om aan het werken te ontsnappen en zo toch hun zin te krijgen.
Hygiëne Bij de mens heeft het verbeteren van de hygiëne in de loop der jaren de gemiddelde levensduur behoorlijk verlengd. De komst van een gesloten riool heeft de overdracht van veel zieke drastisch ingeperkt en toen in 1847 de Hongaarse vrouwenarts dr. Ignatz Semmelweis bedacht dat het goed zou zijn voor verloskundigen om de handen te wassen is het aantal vrouwen dat overleed aan kraamvrouwenkoorts geminimaliseerd. Hygiëne heeft dus een heel belangrijke functie in de gezondheidszorg en welzijnszorg.

One Reply to ““survival gear groothandel dropship overlevingsuitrusting voor het leven””

  1. Kortom, de situatie van de eerste mensengroepen was vergeleken met de mensapen in de oerwouden precair op drie vlakken: 1) het voedsel was niet zomaar te vinden; 2) ze werden belaagd door vijandige en gevaarlijke dieren en 3) ze kwamen in aanraking met ook al vijandige andere mensengroepen. In heel wat kringen wordt vermeld dat de uitbarsting van de Toba-vulkaan op Sumatra, gedateerd op 71.000 jaar geleden, met een zes jaar lange vulkanische winter als gevolg, de menselijke bevolking zou hebben gedecimeerd, ook de Homo Sapiens die toen al meer dan 50.000 jaar in Afrika leefde. In Afrika heerste door die vulkaanuitbarsting een ondraaglijke droogte, de inlandse meren verdampten. In die situatie zouden de resten van Homo Sapiens, geschat op nog amper een 10.000-tal, zich hebben verspreid langs de kustlijn en zou een deel van hen begonnen zijn aan de tocht naar Arabië en Azië, waarna de mens over de ganse aardbol zou zijn uitgezwermd.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *