“overlevingsuitrusting fabrikanten westerse overlevingsuitrusting”

Wonder: Een uitzondering op de natuurwetten die ontsnapt aan wetenschappelijke verificatie omdat het niet eigen wil kan worden herhaald maar afhankelijk is van de noodzaak van genade. Ze vormt het bewijs van God dat een Heer kan leveren daar, wetenschappelijk gezien, incidenteel de macht van de tijdconditioneringen sterker kan blijken te zijn dan een natuurwet. Eveneens hangt de macht van goochelaars af van het vermogen tot manipulatie van de geconditioneerde verwachtingen van de toeschouwers door afleiding en de juiste timing. Dit maakt het moeilijk te onderscheiden tussen wonderen en herhaalbare goocheltrucs. Een andere manier om wonderen te definiëren is ze te zien als een verbeelding van de werkelijkheid zelf (‘de werkelijkheid zelf verbeeld zich’) er bewijs van leverend dat materie slechts een soort gedachte is.
De ‘irrationaliteit’ slaat dus op de aangewende middelen: personalisering en emoties beletten de persoon tot een ‘optimale’ beslissing te komen en tot het gebruik van een ‘verkeerd’ middel om een doel te bereiken. Beleggers die zich emotioneel te zeer laten meeslepen door bijzondere gebeurtenissen die de aandelenmarkten kunnen beïnvloeden, zullen ‘verkeerde’ beslissingen nemen. Maar voor de testpersonen in het treinexperiment gaat de keuze niet meer tussen één of vijf doden, maar tussen één door mezelf vermoorde persoon en vijf doden als gevolg van een ongeval. Dit is geen rekenkundig probleem meer. De meeste testpersonen hebben nu niet langer één doel maar twee doelen: zoveel mogelijk levens redden én hun morele integriteit behouden. Testpersonen die zonder pardon de man van de brug afduwen, blijven blijkbaar bij het éne doel: voor hen blijft het dilemma dan ook een rekenkundig probleem en de hersendelen die geactiveerd worden, zijn deze die normaliter actief zijn bij een louter uitvoerende taak. De testpersonen die hun morele integriteit willen vrijwaren, zijn echter even ‘rationeel’ in functie van het doel dat hen voor ogen staat: zij gooien de man niet van de brug, zij willen geen moord op hun geweten hebben. Maar daar zij in de context van het experiment worstelen tussen twee doelen (levens redden; bewaren integriteit), gaan andere hersendelen die zich zogezegd met sociaal-emotionele processen inlaten, actief worden. Kortom, om uit te maken of een gedrag rationeel is moeten we niet zozeer kijken naar de middelen om een doel te bereiken, maar in de eerste plaats ons de vraag stellen: wat is het doel dat de persoon voor ogen heeft? Niet alleen kwantitatieve ‘winstmaximalisatie’ (10 euro i.p.v. 5; 1 dode i.p.v. 5), maar ook sociaal-emotionele toestanden kunnen als doel fungeren: gelukkig zijn, met rust gelaten worden, vrij zijn van schuldgevoelens, enzovoort.
Wat zal ik vanavond eens gaan doen? Brieven schrijven dus maar. Op mijn computer staat Hotmail geminimaliseerd, zodat ik kan zien of er weer reacties zijn op mijn brief op Facebook en op GertinAfrika.
tWie mijn artikelen voor de bouillon vaker gelezen heeft, weet dat ik samen met een vriend een wekelijkse restaurantkritiek schreef voor een krant in Málaga. Daar ben ik mee gestopt. De redenen doen er even niet toe, maar ik heb het in elk opzicht een leerzame ervaring gevonden. Dat komt misschien vooral omdat de min of meer objectief bedoelde culinaire kritiek, zoals we die in Nederland kennen, in een stad als Málaga, een ongehoorde noviteit was, die angst en beven bleek te wekken. Een restaurant dat een gunstige bespreking in een krant wilde, moest daar tot die tijd voor betalen, en negatieve besprekingen kwamen dus niet voor. Mijn vriend en ik brachten daar een paar jaar geleden verandering in, en de gemoederen laaiden af en toe hoog op. ekst Jacques Meerman
Veel natuurbeschermingsprogramma’s die tot doel hebben wildreservaten op te richten, ontkennen de landrechten van de inheemse stammen. Deze worden verdreven naar de grenzen van hun grondgebied; de Batwa-pygmeeën werden gedwongen verplaatst uit Oeganda’s Bwindi Forest om de berggorilla’s te beschermen.
Samuel keek op en zag dat hij zonder na te denken een zijstraat was ingeslagen. Zijn onderbewustzijn stuurde zijn lichaam naar de plek waar hij zo lang gewoond had. De smalle straat was geplaveid met kinder­kopjes en kronkelde voorbij oude arbeiders­huizen. Het was er stil. Zelfs voor een dorp waar nauwelijks auto’s reden, dat zo ver van enige industrie lag, was het er echt stil. De sfeer en rust bevielen Samuel wel. Het was er tijdloos. Bijna zoals toen hij haar voor het eerst ontmoette.
Het probleem waarvoor we staan, betreft dus niet de vraag of het wetenschappelijk waar is dat de aarde maar een beperkte draagkracht heeft, dat er grenzen zijn aan de groei of dat de natuur zich zal “wreken” als we fundamentele natuurlijke evenwichten met de voeten treden. De wetenschap heeft zich als het om maatschappelijke problemen gaat steeds als een luxehoer opgesteld waar de pooier achteraf onzichtbaar de centen opstrijkt. Ook nu staat het financiekapitaal klaar om te investeren op basis van zowel een scenario van maximale opwarming van de aarde als van een maximale indijking van die opwarming en de meeste van die financiële groepen mikken op beide scenario’s tegelijk. De handelsbeurzen rond de milieu-industrie waar bankiers gul hun centen aanbieden, zijn niet meer bij te houden, al is het natuurlijk meegenomen dat het risico om bruikbare technologieën te ontwerpen door de overheid, door ons dus, gedragen wordt en dat het kapitaal maar zijn volle gang gaat als de zaken gecommercialiseerd kunnen worden. En al die financiers steunen zich op “wetenschap”, een wetenschap die eigenlijk weinig meer is dan het aflezen van cijfertjes en grafiekjes op computerschermen. En dat geldt zeker voor de meteorologie: de min of meer ecologistische filosoof Peter Sloterdijk heeft zinniger en doorwrongen dingen over het weer en het klimaat geschreven dan alle meteorologen samen die ooit mijn pad hebben gekruist.
Weet dat ook al versnelt ons evolutionair proces samen met de Nieuwe hogere vibrationele energieën, wij allen deze veranderingen op onze eigen manier en onze eigen tijd ervaren, volgens wie we zijn en volgens onze eigen codering en ons eigen plan voor onze geboorte. Bovendien, over het algemeen gesproken, staat ons ascensie proces in verband met hoe wij onze eigen individuele energie beheren en wat ons geloof en onze ervaringen zijn (m.a.w. hoe wij bedraad zijn en hoe wij vibreren). Deze dingen kunnen veranderd worden en zullen ook automatisch veranderen wanneer wij ons zuiveren en meer licht binnen onszelf belichamen. Voor de hooggevoeligen, mediums en degenen die heel erg open staan voor de hogere rijken kan het ascensieproces wat uitdagender zijn.
Dat is zonder meer als weggelegd, en daarnaast doet meen veel aan vooronderzoek en veel aan publicaties binnen de scene, dus niet zoals bij ons met foldertjes op andermans pasars of dansavonden, men pakt een regionale krant of tijdschriften die erop betrekking hebben en man gaat gewoon publiekelijk adverteren.
Op die plaats een nieuwe stad bouwen was in die tijd zeker geen evidentie. De aangekochte gronden lagen ver van alle bestaande infrastructuur en bovendien moesten de kilometers brede en hoge duinen gefixeerd worden. De Belgen besloten maar om alles tegelijk te doen, de enorme wandelende duinen fixeren en beginnen bouwen.
Elastische fietsbroek met een pasvorm in de wielrenpositie voor optimaal comfort tijdens het fietsen. De tight is gemaakt van geborsteld fleece met extra isolatie bij de kniën. De stof heeft een capilaire werking waarmee het vocht van de eerste laag of huid wordt afgevoerd, terwijl de lucht tussen de lagen stof zorgt voor een geweldig micro klimaat
Dit als een soort van grote ontwaking in multi-virtual reality, wat als een fundament is voor het verslaan van Saveer die mensen voor dit alles blind wil houden. Het gaat dus om de technologische gnosis waartoe de mens moet ontwaken om aan Saveer te kunnen ontkomen.
Maar nu lag de kap op de grond en dat was eigenlijk onmogelijk. Hij sloot af met twee klepjes aan iedere kant en die raakten niet zomaar los. En al raakten ze los, dan nog was het onmogelijk dat de kap vervolgens op eigen houtje van de typemachine los zou raken. Het ging in tegen alle wetten van de zwaartekracht.
Vroeg of laat wordt iedereen kwaad als gevolg van frustratie. Niemand is zonder verlangen. en dus is niemand vrij van teleurstelling. Je terugtrekken is de ideale strategie om te rouwen. Voor de ander moet je je groot houden en je integriteit bewaken. Je moet jezelf niet nar beneden halen. Trouw aan de ziel staat voorop. Het is de materiële zaak van winnen en verliezen die je in de val van het ego lokt dat zegt ik wil dit en ik wil dat. Een bezitterige houding doet meer schade dan je trots in te slikken. Afzondering is niet iets dat moet worden gevreesd. Het is de ultieme oplossing voor alle problemen. Eenmaal het fundamentele alleen-zijn aanvaard hebbende is er geen eenzaamheid meer. De ander vindt je in je hart. Kwaad zijn vertroebelt deze visie op de werkelijkheid. Men kan en moet de ander niet uit het hart verdrijven. Daar moet men leren te vergeven en vergeten. Onthoud de goede dingen van de anderen en vecht tegen de begoocheling van de eeuwige negativiteit van het fysiek missen van de ander. Het is de biologische aandrift van het lichaam die je niet op een dwaalspoor moet brengen. Zoals boven gesteld: tevredenheid wordt gevonden in het plichtmatige en niet zozeer in het materiële effect.
Als jij ooit een gevecht meegemaakt had met vijf bv groenlandhonden of twee kaukasische herders enz. en je had er met je twee handen, in vol vertrouwen van jouw theorie, tussen lopen zwaaien; had je nu niet met diezelfde handen hier op dit forum geantwoord.

One Reply to ““overlevingsuitrusting fabrikanten westerse overlevingsuitrusting””

  1. Het witte licht in het midden van het koepeltje was meteen zichtbaar. De binnenkant van het gebouw leek veel groter dan de buitenkant. Er hing een muffe lucht, dierlijk bijna. Af en toe klonk er zacht gerinkel van metaal op metaal.
    ‘Ik weet het niet,’ antwoordde hij. ‘Maakt u zich geen zorgen, hij zal zo wel komen.’ Nog altijd bleef het balkon leeg. Sommige ouders schuifel­den dichter naar de ingang van het stadsgebouw, onzeker of ze beter nog even konden wachten of naar binnen konden gaan om te kijken wat er aan de hand was. Samuel had hetzelfde probleem. Gaetan was bij de groep om ze te begeleiden, die had alles wel onder controle, dus bleef hij staan.
    De regelmatige buig- en strekoefeningen om lichaam en geest te integreren kunnen de huidige staat van gekonditioneerd zijn waar men zich in bevindt weergeven. Het verschaft een kontrole om er zeker van te zijn welke konditioneringen resulteren in welke stijfheid of breuk in de kontinentie. Op deze manier is de privé-persoon een wetenschapper van zijn eigen levenswijze experimenterend met de best mogelijk aanpassing aan tijd en omstandigheden. Gedurende de winter zouden de zaken anders uit kunnen werken dan in de zomer. Ook zou konditionering aan aktiviteiten in het weekend volledig anders kunnen uitwerken dan schema’s die dezelfde aktiviteiten plannen gedurende doordeweekse dagen. Er is ook een collectief bewustzijn dat bepaalde onthoudingen of handelingen op bepaalde tijden begunstigt ten opzichte waarvan men zich kan aanpassen of afwijken. Op deze manier kunnen religieuze vieringen door de week ook het geloof opfrissen terwijl anderzijds werken op zaterdagen en zondagen ook de samenleving kan vitaliseren. Eenvoudig ter wille van het lichaam en de psychologie van het bewustzijn is het bevorderlijk te breken met het dode van stijve schema’s van konditionering vitaliserend naar alternatieven.
    De paarse wagen stond waar Eijjon Eijsson hem had neergezet. Ze trok de deur open, dook de cabine in. Ze werd diep met haar rug in de stoel gedrukt toen ze het acceleratiepedaal tot de bodem intrapte. Felle pijn schoot door haar schouder toen ze de wagen met een wilde slinger op de hoofdweg bracht.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *