“meest essentiële overlevingsuitrusting brandon thomas overlevingsuitrusting vacht”

Do You Have Your Survival Gear Ready In A Bug Out Bag? Do You Have Your Gadgets And Tactical Weapons A Major Emergency Or Event? The Apocalypse Might Not Be Coming But Emergency Preparedness For Camping, Hiking, Backpacking, And Fishing Are Important.
‘En nee, je hoeft er niet snel voor naar huis te komen. Ze is al lang begraven als je dit hoort. Papa zegt dat hij weet dat je erg verdrietig zult zijn en hij liegt niet tegen me, dus dat zal wel. Misschien kun je robot-Lars om een troostmassage vragen.’ Ella was even stil. Toen boog ze zich naar de camera over. ‘Voor mijn part blijf je in de ruimte hangen. Maar mocht je toch thuis willen komen, weet dan dat ik voor papa zorg. Sinds zijn TIA…’
Twee weken geleden heb ik een heel beroerde nachtdienst gehad. Toen ik om negen uur ’s avonds een uurtje wilde gaan slapen voordat de avondronde moest worden gelopen werd ik gebeld door de verloskunde of ik wel een vrouw wilde hechten die teveel tegenstribbelde.
In Nederland, altijd al een ‘slimmer’ land geweest dan Vlaanderen, is de tocht naar de oprichting van kampen reeds een eind verder op weg. In december 2006 werd het juridisch voor correct verklaard dat jongeren verplicht opgenomen kunnen worden in opvoedkampen. Nee, geen criminelen; wel mensen die ‘moeten verhinderd worden crimineel te worden’. De zogeheten prep camps (preparatory camps) betreffen jongeren die niet werken, geen diploma hebben en geen opleiding volgen, maar ook niet iets onwettelijks hebben gedaan. In de prep camps moeten ze een opvoedprogramma ondergaan. Het juridisch advies draagt de titel ‘Juist nu doorbijten’ en werd op 12 december door een academische Taskforce Jeugdwerkloosheid aangeboden aan premier Balkenende. Nederland telt een 13.000-tal ‘probleemjongeren’ tot 23 jaar zonder diploma. Formeel doen ze niets onwettigs, waardoor ze ‘ongrijpbaar’ zijn. Balkenende zei vroeger al dat „zo nodig met dwang” moet worden geprobeerd hen uit de criminaliteit te houden. Zijn kabinet heeft het budget voor experimenten met opvoedkampen verdubbeld. De leerplichtleeftijd wordt verhoogd met twee jaar tot 18 jaar en er komt een leerwerkplicht tot 23 jaar.)
TE HUUR OPSLAGRUIMTE BIEDT UW EIGEN ONDERNEMING TE WEINIG RUIMTE OF HEEFT U VOOR ANDERE DOELEINDEN BEHOEFTE AAN (MEER) OPSLAGRUIMTE DAN IS DEZE BEDRIJFSHAL VOOR U PERFECT. HET PAND IS DEGELIJK GEBOUWD,
De ter dood veroordeelde wordt alweer afgevoerd in zijn kruiwagen. De beul sjokt er vandoor. De menigte begint uiteen te vallen, te desintegreren. Kleinere kluitjes kiezen weer hun eigen pad. Straat­verkopers en temeiers proberen ze nog te onderscheppen om hun schamele waren te slijten.
Eoachaid kreeg nieuwe energie en stuurde recht op de steiger af. Het veer zette bijna niemand meer over, niet meer sinds de verhalen waren rondgegaan over Cynethryth die haar intrek in de oude Toren had genomen, en sinds enkele patrouilles van Offa nooit van de overkant waren teruggekeerd. De dwergman was door de bretwalda aan Harbrand ter beschikking gesteld. De ridder wist dat hij natuurlijk allereerst als spion en agent van Offa fungeerde. En de monnik Urendel? Die was meegekomen uit het Frankenland als drager van de relikwie die een nog machtiger wapen was dan de zwaarden en bijlen van Harbrand en zijn mannen: een strengetje hoofdhaar van Sint-Walburga, die nog maar kort geleden heilig was verklaard, en als patrones tegen hekserij en honds­dolheid vitaler en werkzamer was dan welke verstofte martelaar of sacrosancte kerkleraar ook.
Verwar monotonie nooit met verveling. Ik ben in mijn jeugd (o nostalgie!) bijna zelf in die val van de gelijkstelling van verveling met monotonie getrapt toen ik mijn afstudeerscriptie wijdde aan een diepgaand onderzoek naar vermoeidheid en verveling bij lopende-band-arbeiders in de Volkswagenfabriek in Vorst-Brussel. Want het vervelingsaspect sloeg uiteraard deels ook op mezelf. Ik verveelde me mateloos tijdens mijn studiejaren en ik keek met een eerder somber gemoed tegen mijn verder leven aan. Althans toch wanneer ik even de tijd nam om te pogen dat verder leven onder de loep te nemen. Aan de andere kant schiep de projectie van een theoretisch doorwrochte verveling op de gemakkelijk aanwijsbare monotonie van de assemblagearbeid aan de “ketting” (of “la chaîne”) een onmiskenbare band met mijn sociale afkomst. Naast het doden dus van mijn eigen verveling als arme student die meestal amper geld op zak had en meestal ook zonder lief in zijn bed, wou ik natuurlijk ook nog wel, zij het in alle bescheidenheid, een megalomane bijdrage leveren aan de opheffing van die “geestdodende” lopende-band-arbeid. We schreven toen immers 1972 en iedereen, zelfs een paar verzopen journalisten, had de mond vol over de “vermenselijking” of de “humanisering van de arbeid”.
Tegenwoordig worden er heupholsters (foto zie verder terug naar boven) gebruikt daar  in wordt de nadeel opgeheven naar een voordeel omdat je daar een extra clip met munitie in mee kan nemen en dus daar om niet afhankelijk bent van 1 clip munitie, maar 2 clips munitie.
Ze greep de eerste computer, bestudeerde de details op de achterzijde: andere lijnen en groeven dan ze op de machine van Yuun Kuhalin had gezien. Ze drukte de knop in, zag de voorzijde oplichten, scheen op de muur vóór haar. Het reikte uit naar haar, zocht con­tact, stelde zich open voor haar. Karakters van een oud schrift, in een oude taal vroegen om haar iden­titeit. Een hypothese vormde zich.
Ik houd het geld dus en deel het bij mijn weggaan wel uit aan arme patiënten, veelbelovende nurses die dokter willen worden, enzovoort en ik kan een deel aan mijn bedienden van 30 jaar geleden geven. Ik kan ook een deel besteden aan het opsturen naar Nederland van al mijn spullen. Misschien schieten mij nog wel meer dingen te binnen. Ik zie wel.
Exemplaren van die van de mens afgesplitste soort maken nu ondertussen ook al de dienst uit in de cafés en eethoekjes van de allernieuwste cultuurhuizen en andere tempels waar roken absoluut verboden is, ook op de terrassen in de open lucht. Kwestie van niet te uitnodigend te zijn voor de menselijke soort die qua aantal nog steeds de robot overtreft. De klanten worden op deze consumptieplekken bediend door strakke stijve wezens uit één stuk, die via een ICT-apparaatje communiceren met één of andere onzichtbare heidense godheid. Hooguit bij het afrekenen houden ze even met een metaalachtige glimlach – een kramp van de lippen – de schijn op dat ze een vorm van besef hebben gehad van de bio-dimensie van je bestaan op deze aardbol.
74. Aanbevelingen Bij diagnose • Gewicht, lengte, gewichtsverlies (gegevens groeiboekje) • Spreek streefgewicht af Tijdens behandeling • Gewicht min. wekelijks, lengte 1x p maand • Monitor data in groeicurves (gewicht-naar-lengte, <1 jaar gewicht-naar- leeftijd) • Let op gewichtsverlies >0.5 SDS of >5%
Dit zal je op meer eenheid voorbereiden, met onderlinge afhankelijkheid, geen mede-afhankelijkheid.  Verbinden, delen, geven en ontvangen waar beiden vrije individuen zijn.  Gehechtheid, anderzijds, is gebaseerd op de agenda van narcisme/zelfzucht.  Dit houdt geen rekening met beide personen of beide kanten/behoeften.
Samuel schudde zijn hoofd. Hij had er nog niet eerder bij stilgestaan, dat was ook niet nodig. Niet iedereen herinnerde zich hoe hij of zij stierf. Sommigen herinner­den zich alles tot in het kleinste detail, anderen maar bitter weinig. Het was geen veel­besproken onderwerp, al was het ook niet echt een taboe. Samuel hoorde tot aan zijn laatste overlijden bij de eerste groep. Al was het niet altijd even duidelijk, toch wist hij hoe hij gestorven was, altijd weer. Drie keer in het kraambed, na een ongeluk, ouderdom, geweld, zowat alle variaties had hij al meegemaakt. Maar zelfmoord? Nee, dat zou hij zich toch moeten herinneren?
Hoe dan ook, de hominiden, de eerste mensen, beschikten bij het verlaten van de wouden nog niet over een linguïstische communicatieve taal. Ze hadden geen tijdsbesef: zelfs ‘taal-getrainde’ chimpansees kunnen het begrip ‘morgen’ niet vatten. De eerste mensen hadden geen begrip van hoeveelheid, ze konden niet tellen en ze waren niet behept met mentale categorieën waardoor ze de wereld volgens cognitieve schema’s zoals ja vs. nee, wit vs. zwart konden indelen. Ze waren al evenmin uitgerust met een verfijnde theory of mind, die hen toeliet zich in de wereld van een ander mens of dier te verplaatsen. En ze hadden geen zelfbesef: biologisch waren ze individuen, maar psychologisch niet. En distincties tussen zaken zoals subject en object, Ik en Maatschappij, Goed en Kwaad waren geenszins aanwezig. De hominiden hadden alleen een vrij ruim gamma sensomotorische connecties ter hunner beschikking waarmee ze voedsel konden herkennen, reageren op evolutionair vastgelegde gevaren en vorm geven aan hun onderlinge sociaal-emotionele interacties. Dat was mijns inziens ongeveer alles. In de uitgangssituatie was er geen verschil tussen zintuigen en geest, tussen natuur en cultuur, tussen dier en mens, tussen Ik en Ander (de Maatschappij).
Een lullig ongeluk. Hij vloog in de Alpen uit de bocht op zijn Harley-Classic-Ride uit 2340. Die zou ik erven, net zoals hij hem van zijn moeder had geërfd. Drie­honderd jaar in de familie, nu een hoopje schroot.
Berend waste in de ouderwetse badkamer zijn gezicht en trok een dikkere trui aan. Buiten joegen de blaadjes langs de ramen. Hij ging op de rand van zijn bed zitten en probeerde na te denken totdat Willem hem naar beneden riep, waar de pannen al op tafel stonden en de lamp al aan was. Hij schoof aan, maar schepte niet op.
Hij danste niet meer. Hij lag daar als een zielig hoopje. Zand begon zich al in zijn vacht te nestelen, daar waar hij niet als een buffet was aange­sneden en aangevreten en het zand zich donker in half-geronnen bloed baadde. Zijn nette jasje, ondertussen gescheurd en vuil van al het sleur­werk dat hij had gedaan, zat als een groteske tent om hem heen gevouwen, flapperend in de wind. Hij was namelijk een groot deel van zijn tonrondte kwijtgeraakt onderweg, en zeker gisteren­avond.
6 woensdag 18 maart 2015 Pagina 6 Zonnebloem Dinsdag 31 maart vindt, in samenwerking met de Seniorenvereniging een Paasviering plaats in Baexheimerhof met een Eucharistieviering en aansluitend gezellig samenzijn en optreden van smartlappenkoor Om te zumpe. Aanvang uur. Eigen bijdrage van 5,- euro voldoen op de middag zelf. Aanmelden kan tot 28 maart bij Zonnebloem: Mien Hebben, tel of Monique Custers, tel of Seniorenvereniging: Mia Smeets, tel of Willy Rooswinkel, tel Vivo doet Zaterdag 21 maart worden in Buggenum de ramen gewassen, aanvang 9.00 uur. We maken er een gezellige happening van. Doe mee en meld je aan via of bij Berikstraat1. We gaan door tot het sop op is. Dorpsschouw Progressief Leudal brengt 21 maart een bezoek aan Buggenum om met inwoners, vertegenwoordigers van verenigingen en Dorpsraad van gedachten te wisselen over actuele onderwerpen. Iedereen is welkom om 9.15 uur in gemeenschapshuis de Roffert. ZijActief Mandag 23 maart workshop geursteenkettingen maken, aanvang uur in BMV de Nassaurie, voor de dames die zich hiervoor hebben opgegeven. Paasviering Zonnebloem en Senioren nodigen alle leden uit voor de Paasviering op dinsdag 31 maart om uur in de Klokkenstoel. De Fuchsia s luisteren de middag op met een vrolijke noot en na de loterij (lot 0,50 euro per stuk) is er gelegenheid om een kleinigheid te eten. De eigen bijdrage is 3,- euro. Opgeven kan tot 24 maart bij Toon Janssen, tel of Leny Boonen, tel Geloof en Ongeloof in de Oertijd Oud papier Zaterdag 21 maart komen de leden van drumband Heroméne het oud papier ophalen vanaf 9.00 uur. Potgrond Zaterdag 14 maart heeft de jaarlijkse potgrondactie plaatsgevonden. Tot en met zaterdag 21 maart kunnen bestellingen nog doorgegeven worden via tel. (0475) of Pelgrimagereis Op woensdag 25 maart is er een informatieavond in de Credozaal te Heythuysen over de spirituele en culturele pelgrimagereis naar Italië. Aanvang uur. U bent van harte welkom. Lees meer over deze reis op : HEYTHUYSEN – Onze prehistorische voorouders uit de Oude Steentijd waren intelligente mensen. Ze kenden geen schrift, geen internet, maar in elk vak dat voor hen van belang was, hadden ze het meesterschap verworven. Ze wisten precies waar en wanneer bepaalde dieren of planten te vinden waren. Ze waren meesters in het maken van het meest uiteenlopende gereedschap, konden draden en touwen twijnen, textiel weven, netten knopen en manden vlechten. En net als de San in Afrika gebruikten de vrouwen in dat verre verleden al kerfstokken om hun menstruatiecyclus te controleren. Ze waren meedogend en gastvrij voor hun medemens. Alleen zó konden zij overleven in een vaak onherbergzame omgeving. Op dinsdagavond 24 maart gaat het echter over de vraag of deze verre verwanten uit de Oertijd ook mensen waren die geloofden in een Opperwezen of Schepper en een hiernamaals. Aan de hand van een PowerPoint presentatie proberen Martin en Cristi Bless-Fernández hier een antwoord op te geven. Aanvang uur in de Credozaal, Biesstraat 2a te Heythuysen. Na de pauze is er volop gelegenheid om over dit thema van gedachten te wisselen. U bent van harte welkom. HVV Dinsdag 7 april paasbrunch in de parochiezaal, aanvang uur. Het bestuur vraagt voor deze avond geen eigen bijdrage. Wel graag opgeven voor zondag 29 maart bij een van de bestuursleden (telefoonnummers zie programmaboekje). Zang en Vriendschap Zondag 22 maart luistert seniorenkoor Zang en Vriendschap uit Leudal West de Hoogmis van 9.00 uur in de St. Jacobuskerk in Hunsel op. Dit in het kader van het zilveren jubileum van dit koor. In het koor zingen 55 plussers uit Hunsel, Thorn, Kessenich en Neeritter. Zij repeteren iedere donderdagmiddag in de Mortel in Ittervoort. Het repertoire is zeer wisselend van meezingers tot musicalgezangen en van profane tot geestelijke muziek. Wilt u ook meezingen of meer info? Neem dan contact op met Nelly Hendricks, Margarethastraat 58, Ittervoort, tel. (0475) ; Ria Munnecom, Driessenstraat 18, Neeritter, tel. (0475) ; Nell Zimmermans, Vlasaardstraat 4a, Thorn, tel. (0475) of Theo Korsten, Wilgenstraat 11, Hunsel, tel. (0475) Paaseieren Maandag 30 en dinsdag 31 maart paaseierenactie door gemengd koor Vivace (tien eieren 3,50 euro; twintig eieren 7,- euro; hele tray met dertig eieren 10,- euro). Niet thuis? Bel dan met Jos Timmermans, tel. (0475) of via het gastenboek op Voorjaarsconcert Zaterdag 21 maart verzorgt Maas- en Neergalm in gemeenschapshuis In d n Haammaeker aan de Hoogstraat het traditionele voorjaarsconcert, aanvang uur. Naast zangvereniging Maas- en Neergalm, zullen zanggroep Just2b uit Heythuysen, gemengd koor Bel Canto uit Helden en mannenkoor Manoeuvre uit Weert voor het voetlicht treden. Na afloop is er nog een gezellig samenzijn, waarbij volop gelegenheid is om het gezamenlijk Thekezingen te beoefenen. Iedereen is welkom. Paaseieren Op zaterdag 21 maart zal Kindervakantiewerk weer paaseieren aanbieden (3,50 euro per doosje). Keizerbosch Het kienen is verplaatst naar dinsdag 24 maart om uur bij klooster Keizerbosch. Zaterdag 4 april om uur paaseieren rapen voor kinderen van 1 jaar tot en met groep 5 van de basisschool. NVV St. Martha Donderdag 26 maart creatieve avond, aanvang uur. Opgeven kan tot en met 19 maart. Eigen bijdrage 5,- euro (twee stukjes 10,- euro) te voldoen bij opgave. VV St. Ursula Maandag 23 maart verzorgt Annie Schreuders-Derks van Heemkunde in Leudal BUGGENUM – Inschrijvers kunnen het boek Buggenummers 2014 in beeld ophalen op zondag 29 maart tussen en uur in gemeenschapshuis De Roffert, Berikstraat 11. Ook overige belangstellenden kunnen het boek dan kopen. De eerste exemplaren worden, na een korte toelichting, om circa uur uitgereikt aan de hoofdsponsoren. Inschrijven voor de boeken 2014 en 2004 kan nog tot uiterlijk zondag 22 maart boek ,50 euro, boek ,50 euro). Zonder voorinschrijven is de prijs van de boeken 22,- euro en 17,- euro. Aan de betalers per bank het verzoek om uiterlijk op 22 maart hun bestelling te hebben betaald (rek nr NL- 55RABO ). Naast het uitreiken van het boek wordt een overzicht gegeven van de werkzaamheden van Stichting Buggenum door de Eeuwen heen (BddEh). Ter oriëntatie kunnen belangstellenden ook eens vrijblijvend binnenlopen in de heemkamer in het voormalige St. Antoniusklooster aan de Berikstraat 11a (maandag tussen 9.30 en of op afspraak ). Volkskundig bureau NostalNu een presentatie met als thema: van Esjelengoansdig tot Paosje. Aanvang uur in café Houben. Naast leden zijn ook introducees welkom. Herinnering voor de dames die zich hebben opgegeven voor de try out Bella Italia te Melick. Deze vindt plaats op donderdag 19 maart. Vertrek om uur. Paaskienen Buurtvereniging Berg en Dal organiseert donderdag 19 maart het traditionele Paaskienen, aanvang uur in café Servaas. Iedereen is welkom. BV de Mortel Van 16 tot 21 maart komt één van de bestuursleden langs voor het ophalen van de contributie. Vrijdag 3 april om uur jaarvergadering met aansluitend kienen voor alle leden vanaf 10 jaar. Opgeven voor het kienen kan bij Gerry Wieringa, Mortel 8a tot en met dinsdag 24 maart. Bijdrage 5,- euro per persoon. LKV Donderdag 26 maart kienen met mooie prijzen. HORN Zaterdag 28 maart vanaf uur kransen maken van palmtakken en coniferengroen voor de drie wegkruisen van Horn in basisschool De Mussenberg. Leden en niet-leden zijn welkom om een kijkje te nemen of om mee te helpen. Tijdens de inloopmiddag op woensdag 25 maart worden de gele en witte bloemen gemaakt voor op de kransen. Woensdag 1 april wordt de Kroniek Horn 2014 gepresenteerd, een lustrum-uitgave. Voorafgaand aan de presentatie geeft Jan Schuren een voordracht over Limburgs: waat n taal. De entree is gratis. Locatie: aula van basisschool De Mussenberg. Bob Luijks, natuurfotograaf uit Horn, neemt u op woensdag 29 april mee naar de natuur in de eigen omgeving tijdens de lezing Natuur in Midden-Limburg. NEER – Woensdag 25 maart jaarvergadering in gemeenschapshuis d n Haammaeker, aanvang uur. Na de pauze zal Ton Hendrikcs uit Kessel de aanwezigen bijpraten over de vordering van kasteel Keverberg te Kessel. Meer info: Cultuurreis Van 19 tot en met 26 augustus organiseert pastoor Schwillens in samenwerking met de stichting Bon Pas
teur een bedevaart- en cultuurreis naar Polen, in de geest van het leven van paus Johannes Paulus II. In de kerken van Roggel, Neer, Heibloem, Haelen, Nunhem, Horn en Buggenum liggen folders met meer informatie. Tevens is er op dinsdag 7 april een infoavond hierover om uur in het parochiehuis, Kerkplein 4 te Neer. Meer info en/of een inschrijfformulier is ook te verkrijgen op woensdag en donderdag van uur in het parochiesecretariaat, Pastoor Ruttenhofje 6a in Roggel, tel of kpnmail.nl. Happy Hardcore Party Op zaterdag 4 april verzorgt kerngroep Energy een super gave Happy Hardcore party. Natuurlijk zal er ook voor degene die er niet van houden vaker een ander stukje muziek worden gedraaid. Iedereen (ook al kom je niet uit Roggel) vanaf groep 8 tot en met 15 jaar is van harte welkom in het Sjor op Pastoor Hanraetsstraat 5 in Roggel. De deuren zijn geopend vanaf tot uur en de entree bedraagt 2,- euro. DJ Timebeatz maakt er opnieuw, samen met jullie, een kei sjiek feestje van.
Rollende donder rukte Zohra brutaal uit een onrustige slaap. Het gerommel klonk eerst ver weg, maar zwol aan tot een hels kabaal. Het kwam van boven, baande zich een weg naar beneden en kwam steeds dichter, alsof het flatgebouw doormidden werd gescheurd door een monumentaal onweer. Het duurde een volle seconde voor Zohra besefte dat er iets niet klopte. Dit was niet hoe onweer klonk. Nog een seconde later werd haar vermoeden bevestigd. Een eigenaardig geluid vulde de afvalkamer, een ware zondvloed van smerige klanken. Het klonk als diarree, maar dan een vlezige, metalige exponent daarvan.

One Reply to ““meest essentiële overlevingsuitrusting brandon thomas overlevingsuitrusting vacht””

  1. In het algemeen kunnen we het volgende vooropstellen: woorden koppelen zich onmiddellijk en zonder bijzondere inspanning van onzentwege aan de beelden, geluiden, geuren, gevoelens, smaakgewaarwordingen of tastindrukken, die we opdoen of zelf actief veroorzaken. En/of omgekeerd. Wij, mensen, beschouwen ons doorgaans als wezens die hoofdzakelijk gebruik maken van visuele “informatie”, die zich dus primair baseren op wat onze ogen zien (ongewild of gewild door actief te kijken). In die zin kunnen we daarom stellen dat onze ervaring één en al vertaling en verbeelding is. Het zou echter naïef zijn zo maar aan te nemen dat de werkelijkheid zich doorheen onze ervaring aan ons “openbaart”. Er is zeker geen sprake van een vertegenwoordiging of representatie van de werkelijkheid of van een correspondentie tussen onze ervaring en de realiteit, in de zin zoals we de begrippen “representatie” en “correspondentie” gewoonlijk opvatten en bezigen. Elke aanname dat de werkelijkheid zich doorheen onze ervaring aan ons “toont” en iets ontsluiert, onthult en loslaat over haar “reële” wezenlijkheid, zoals ze zou zijn wanneer wij niet over onze vertrouwde zintuigen zouden beschikken, is strikt gesproken pure speculatie. De vraag of we écht “kennis” hebben over wat zich buiten ons zenuwstelsel bevindt en afspeelt (zowel “inwendig” in ons lichaam als “uitwendig”), is fundamenteel eigenlijk niet te beantwoorden. Alles is vertaling en verbeelding. Zoals onze befaamde Chileens neuro- en cognitiebioloog Humberto Maturana (°1928) het ooit lapidair uitdrukte, kan ons zenuwstelsel op zichzelf niet het minste onderscheid maken tussen een “waarneming” en een “hallucinatie”. Daarvoor is een “waarnemer” nodig die buiten dat zenuwstelsel opereert en over die operaties van haar/zijn zenuwstelsel “spreekt” (tot iemand anders of tot zichzelf).[i] Dit betekent evenwel niet dat dergelijke vertalingen en verbeeldingen als irrelevant terzijde geschoven moeten worden. Zij sturen immers ons handelen en ons gedrag, net zoals ze er binnen onze handelings- en bewustzijnsstroom het resultaat en het product van zijn.
    Dit zal gedurende deze tijd diepgaander worden.  Het kan zijn dat je meer “rollen” vindt die je gespeeld hebt, in plaats van op je individualiteit te vertrouwen.  Dit was een manier om in het kuddebewustzijn te passen, om aanvaarding te vinden van iets dat buiten jezelf ligt.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *