“beste overlevingsuitrusting van 2016 overlevingsuitrusting dropshippers”

Heinrich zuchtte. ‘Wat je zag is een reflectie van onze werkelijkheid. Veel is gelijk, maar alles hier is dood of stervende. De perfecte plek voor depressieve mensen die zelfmoord op het spoor gepleegd hebben.’ Hij wees naar haar voeten. ‘Kun je staan? Kun je lopen?’
3. Wat weten we Circulatiestilstand bij kinderen •Mortaliteit & morbiditeit hoog Survival to discharge (in-hospital setting) •Historisch (‘90-’00) zeer slecht : < 10% •Trend sterke verbetering: ±40% Neurologische outcome •Stabiel: ± 15% Survival trends in pediatric in-hospital cardiac arrests. Girotra et al. Circ Cardiovasc Qual Outcomes. 2013 ‘We zijn niet zo verschillend, jij en ik, Ferdinandt. Jij hebt jezelf laten opblazen, in het volste vertrouwen dat je back-upplan zou werken. En je had gelijk, want hier sta je. Ik heb je tot hier laten komen in het volste vertrouwen dat mijn tegenmaatregel zou werken. En ik had gelijk, want je kan geen kant meer op.’ Hij schudt zijn hoofd. ‘Als ik me indenk wat wij samen wel niet hadden kunnen bereiken…’ Patiëntjes van MMC leefden zich samen met patissier Robèrt van Beckhoven, bekend van de tv-programma’s ‘CupCakeCup’ en ‘Heel Holland Bakt’, bij Máxima Medisch Centrum in Veldhoven uit om een koninklijke ver-jaardagstaart te maken. Van de koninklijke taart en de kinderen is een verjaardagskaart gemaakt voor de Koningin. Het is qua visie ego-strelend: je kunt jezelf wijs maken dat je deel uitmaakt van de verlichte en ontwaakte voorhoede, een soort elite eigenlijk die de dom gehouden massa de weg zal wijzen naar bevrijding en verlossing van het kapitalistisch juk. Maar je bevindt je in goed gezelschap. Karl Marx himself liet zich in zijn correspondentie met zijn maatje Friedrich Engels ontvallen dat de fabrieksarbeiders geen iota van zijn Das Kapital zouden begrijpen, als ze al konden lezen. Het laatste kwadrant van het jaar zal leiden tot de vorming van meer groepsbewustzijn en de eenwording van groepsbewustzijn.  Dit zal eerst voorbereid worden door de verschuivingen in persoonlijke relaties. (2) In zijn samen met de psychoanalist en activist Félix Guattari (1932-1992) geschreven: “L’anti-Œdipe: Capitalisme et Schizofrenie.”, 1972/1973 – “Mille Plateaux: Capitalisme et Schizofrenie.”, 1980. De stilaan bejaarde maar nog steeds kranige Italiaanse filosoof Giorgio Agamben (°1942) wijdde destijds in zijn boek “The Coming Community” (1993, Italiaans origineel 1990) enige verrassende beschouwingen aan het ‘geluk’ van de bewoners van de kinderlimbo. Dit in het kader van zijn concept ‘Inclusieve Exclusie’, een schemerzone van niet-onderscheid (zone van non-distinctie) waarbij iets of iemand noch uitgesloten noch ingesloten is, of beter: én buitengesloten én ingesloten is, erbij hoort én er tegelijk niet bij hoort. Zo is bv. een gevangene uit de maatschappij verwijderd maar valt hij/zij toch nog steeds 100% onder de wetten van die maatschappij. Analoog stelt Agamben dat de limbo-zieltjes noch ‘gered’ (‘verlost’) noch ‘niet-gered’ kunnen worden. Ze kunnen niet gered worden omdat er bij hen gewoon niets te redden valt. Ze zijn daarom reeds uit hun eigen aard ‘volmaakte wezens’: ze kunnen in geen enkel opzicht ‘onvolmaakt’ worden gemaakt. En in die zin zijn ze dus ook bij voorbaat reeds ‘gered’. Ja, je maakt deel uit van het soort mensen die “rijk van geest” zijn, het soort mensen die naar de zee kijken om zich voor te wenden dat ze communiceren met een spirituele oneindigheid. De “armen van geest” wuiven je uitnodiging om zelf ook deze kick op te doen, met onverholen onverschilligheid weg. Ze doezelen liever gewoon verder in hun zetel die op dat eigenste moment in het centrum van wel vijfenzestig kosmossen staat. Niet alleen de actuele impact van de digitale technieken en netwerkstructuren is onderwerp van discussies en meningsverschillen. Ook moet onze aandacht gaan naar het soort mensen en het soort samenleving die op halflange termijn vorm zullen krijgen door het gebruik, de toepassing en de verdere verfijning en uitbreiding van onze digitale connecties. Met name zouden we de contouren moeten kunnen schetsen omtrent de vraag in hoeverre onze face-to-face contacten met andere mensen eventueel zullen wijken voor interacties via digitale mediums. Op korte en halflange termijn, laat ons zeggen 2030-2050, zal de post-humane mens wel nog geen volwaardige realiteit geworden zijn. Doorheen de periode 2050-2100 misschien wel, althans wanneer de zaken zich verderzetten volgens de actuele trends. Als de wereld ondertussen niet vergaan is, natuurlijk! De kwestie of we in 2030-2050 een flinke stap zullen hebben gezet in de richting van de “productie” van een post-humane mens en een post-humane samenleving, wordt beslist door de wegen die we – het mensdom eigenlijk – vandaag inslaan. En vermoedelijk ook door de eventuele sociale conflicten die omtrent het gebruik van digitale technologie – bv. bij een quasi totale automatisering van de menselijke arbeid – zullen beslecht worden. 8. Wat doen we Pediatric Early Warning Score (PEWS) Identificatie van risico patiënten is mogelijk MAAR… In hoeverre draagt dit bij veiligere zorg? Aanname dat vroegtijdige herkenning via vroege behandeling leidt tot reductie van mortaliteit Identificatie moet leiden tot actie: rol van rapid response teams Aandacht voor cultuur aspecten & Crisis Resource Management Gedachten aan de gebeurtenissen van deze avond spookten door haar hoofd. Ze dacht aan de dronkenlap, het meisje op het perron en vooral aan Heinrich. Ze miste hem, miste zijn rechtschapenheid, zijn opoffe­ring, zijn behulpzaamheid. Hij was een goed mens, voor zover ze dat in hun korte samenzijn kon beoor­delen. 39. 37 “Ik ben er compleet aan kapot gegaan; angst en onzekerheidsdro- men..” “Geen gewone woede maar echt mijn partner heel veel pijn willen doen, geen verdriet maar nachten achtereen niet slapen alleen maar huilen, ze enorm gekwetst zijn dat je dood wil etc. etc.” “Op een gegeven moment toen een vrachtauto iets raars deed op de snelweg en alles weer net goed ging dacht ik: Ach en anders was het tenminste allemaal voor bij. Dat was het moment dat ik bij de huisarts antidepressiva ging halen. Dit heb ik anderhalf jaar geslikt. De eerste maanden sliep ik niet meer. Daarna wilde ik alleen nog maar slapen en me alleen maar verstoppen onder mijn dekbed.” De bovenstaande onderverdeling is niet aangebracht met het doel iets te structureren, maar om inzicht te geven in de verscheidenheid aan reacties die partners in de praktijk geven. Bovenstaande reacties geven inzicht in de intensiteit van de impact die het uitkomen van de versla- ving direct op de partner heeft. Korte tips voor de seksverslaafde Tijdens een gesprek middenin de crisis is het belangrijk dat elke emotie van je vrouw er mag zijn. Loop niet voor deze gevoelens weg. Het stil- staan bij de eerste gevoelens vraagt om veel begrip en geeft je vrouw het gevoel dat het ‘okee’ is. Op deze manier zorg je ervoor dat deze emotie toegestaan wordt, en voorkom je dat deze terechtkomt in de categorie ‘niet toegestaan’. Zo voorkom je dat je vrouw vervolgens controlerend of verwijtend gedrag gaat vertonen, als symptomen van onderliggende angst en verdriet. Hoe doe je dat dan? Door er te zijn, naast je vrouw te zitten, door te luisteren, door begrip te tonen en waar mogelijk lijfelijk of met woorden te troosten. Vrijheid, blijheid: deze blijheid van de vrijheid is van een totaal andere orde. Zij slaat niet op de actieradius van enkelingen die zich al snel nestelen in een onvervalst narcisme. Integendeel: zij is zuiver collectief van aard. Vrijheid, blijheid slaat op een sociaal-culturele sfeer, een cultureel klimaat, een ambiance die de ganse leefomgeving van een gemeenschap doordringt. Historisch wordt de blijheid van de vrijheid gelinkt aan het leven in de stad, waar men kan ontsnappen aan de bekrompen sociale controle eigen aan parochiale en provincialistische dorpen. In de stad kan men zich in alle anonimiteit quasi eindeloos overgeven aan de meest diverse kleine en grote zelfgenietingen en objectfixaties. Het is de wereld van het flaneren in winkelstraten en uitgangsbuurten, zo helder belicht door Charles Baudelaire en in zijn spoor de stedenliefhebber Walter Benjamin die niet toevallig ganse boeken wijdde aan Baudelaire en het modernistische stadsleven. ‘Sputnik’ staat er op de bus  naar de Russische havenstad Moermansk. Vanuit het Noorse plaatsje Kirkenes, is het slechts een uur of vijf rijden. De weg ernaar toe leidt langs een soort zwartgeblakerd maanlandschap en rijen in de modder geparkeerde sovjettanks. Onze persoonlijkheid reageert nog vaak vanuit angst om.......... Vul maar in: angst om te verliezen, angst om niet te voldoen aan, angst om, etc. Door dit van onszelf te zien, en hier liefdevol mee om te gaan, groeien wij. Ik keek naar de schelp die we hadden gevonden op Texel. Tot dusver was die nog niet aangetast door pixelpest. Ik dacht aan de miljoenen jaren oude fos­sielen van schelpen die waren gevonden: hoelang zou deze schelp nog een herinnering zijn? Misschien was het belangrijker hoe lang ik me nog kon herinneren waarvan de schelp een souvenir was. Schnitzlers maatschappijkritiek mag dan antikapitalistisch zijn, heel veel “progressiefs” vind ik er niet aan, zij het dat het politieke koppel “links vs. rechts” doorheen de laatste 20 jaar flink is uitgehold. Ook neonazi’s en Mussolini-achtige fascisten zijn hard voor het kapitalisme, bv. de Italianen van CasaPound Italia – CPI, naar de Amerikaanse dichter Ezra Pound, die in het fascistische Italië van de jaren 1930 en tijdens WO II wekelijk een zuiver fascistisch en antisemitisch radioprogramma verzorgde. CasaPound  is in Vlaanderen erg populair bij het “extreemrechtse” Nieuw-Solidaristisch Alternatief (NSA). (Solidarisme is een ideologie van klassensamenwerking tussen Arbeid en Kapitaal, die dateert uit de jaren 1930; ook in Nederland is er een kleine solidaristische beweging.) Het NSA, een afsplitsing enerzijds van de Nieuw-Vlaamse Alliantie (N-VA) van onze Bart De Wever en anderzijds van de Nationalistische Studentenvereniging (NSV), hanteert af en toe eens de vreemd lijkende term “nationaal-bolsjewisme”. Als ik het goed heb, moet ook Hitler ergens in het jaar 1918 lid zijn geweest van een Duitse nationaal-bolsjewistische groupuscule. Dat herinnert ons meteen aan de uitspraak van de Italiaanse journaliste en schrijfster Oriana Fallaci (1929-2006): “In Italia i fascisti si dividono in due categorie: i fascisti e gli antifascisti.” – “In Italië zijn de fascisten verdeeld in 2 categorieën: de fascisten en de antifascisten.”, eigenlijk een aforisme ontleend aan de scenarist, toneelschrijver en journalist  Ennio Flaiano (1910-1972). Want Beijjun was haar belofte nagekomen. Eerder die dag was op het kantoor van de fabriek van haar moeder een telegram bezorgd. Een spoed­bestelling voor zesduizend strekkende meters fijngeweven linnen. Daarbij kunnen wij mensen gebruik maken van vier functies die in deze moeizame worsteling met het verleden een persoonlijk leerproces mogelijk maken, namelijk: inzicht, inleven, mededogen en uitzicht. Voor de goede orde, ik nomineer alleen voor een inrichting. Ik ben geen voorstander van standrechtelijke executies of moordpartijen zoals de linkse makkers zo goed kunnen, Mao, Stalin, Pol Pot, Hitler (ja ook hij was namelijk nationaal socialist) Een dubbele standaard hebben is de corruptie van de liefde. Het ruïneert het vertrouwen en kweekt konflikten. De verleiding van de sex is jezelf er superieur mee te achten. Men kan er de Hoogste Persoonlijkheid in vinden en dat is de reden waarom zoveel mensen denken dat er geen verschil is tussen sex en liefde. Ongereguleerde sex echter wordt lust genoemd. Het voelt precies als echte liefde maar werpt een schaduw van misbruik, verwaarlozing, neergang, eenzaamheid en misère. Het kan worden vergeleken met de manier waarop men met geld omgaat. De lust van het geld is het naar eigen idee uit te geven en de liefde van het geld is het te doen op een gereguleerde manier. Ongereguleerd geld uitgeven resulteert in een budgettair tekort dat aanleiding geeft tot allerlei moeilijkheden er gewoonlijk toe leidend dat men geld gaat lenen en verdere miserabele complicaties. De profiteur wordt schuldig, verschuldigd en een slaaf van de arbeid zijnd daar hij meer uitgevend dan hij zich kan veroorloven. Op de andere manier je van sex onthouden en er heiligheid en geluk van verwachten kan worden vergeleken met het gelijksoortige bijgeloof dat geld sparen en op een berg van goud zitten alle macht en geluk in de wereld zou geven. Het is de tegenhanger van misbruik en werkt als een spiegelbeeld: het is een ander soort van verwaarlozing, misbruik, misère en eenzaamheid. Religie verklaart dat de rijkdom het grootste obstakel voor de hemel is. De politiek die op jacht is naar accumulaties van geld verklaart het een burgerlijke zonde om kapitaal te onttrekken aan de economie. Geld dat niet wordt uitgegeven is geld dat niet beheerst wordt en het investeren enkel op de waarde van kapitaalgoederen speculerend in plaats van het algemeen ondersteunen van de 's mensen aktiviteiten voor het goede doel, is de dood van de samenleving en het recht. Psychologisch is geld als het bloed in het lichaam: het behoeft een goede circulatie om alle weefsels te voorzien. Het hart, of de bank, moet het rond pompen zoveel als maar nodig is, afhankelijk van het seizoen of arousal-nivo van het lichaam of de samenleving. Dit betekent echter niet dat geld sparen of abstineren een soort van verraad zou zijn aan het ware zelf op zich. Sexuele abstinentie drijft energie naar hogere nivo's in geval van gepaste sublimatie terwijl het naar behoren sparen van geld de macht geeft te oordelen en te handelen op een economisch meer ontwikkeld nivo. Duidelijk is het moeilijk om het wetenschappelijke, politieke aspekt van het onttrekken van energie of geld te scheiden van het politieke motief. Zo is diep in het onbewuste door de genen veroorzaakte herinnering aan een leven voor de mutatie en is er altijd een onbewuste herinnering van een paradijs waar geen strijd om de soort instandhouding geleverd behoede te worden. In die jaren van de Belle Époque is het voor de leden van de bovenlaag een must om te lijden aan een of andere zenuw- of geestesziekte. Vooral dan bij jongvolwassenen. Mannen schepen zichzelf op met neurasthenie, vrouwen met melancholie, een zenuwinzinking of een onduidelijke “hysterie”. Ook nymfomanie is aardig meegenomen. Dit soort ziekten geldt als een privilege, als een erezaak en als een bewijs van hogere sociale status. Wie voor zijn overleving moet werken of afhankelijk is van liefdadigheid kan zich geen dergelijke ziekten veroorloven. Neurasthenie e.d. fungeren dus als een manifest teken dat je je het, dankzij geërfde rijkdommen, kan permitteren in het geheel niets te doen. De Belle Epoque zijn ook de hoogdagen van allerhande alcohol- en drugverslavingen: van absint tot opium en cocaïne. Zonen en dochters van geboren rijkelui doen er alles aan om zich artistiek en intellectueel voor te doen (“dandyisme”). Zij brengen graag hun tijd door in de brede marge van de artistieke en intellectuele avant-garde, die net tijdens de periode van de Belle Epoque haar hoogtepunt bereikt. Ze trokken haar neer met hun klauwen. Hun voor­malige voedster grabbelde in het ijle en viel met een smak op de grond. De monsters beten haar keel over en peuzelden het vlees van haar beenderen. Het kolossale lichaam van de vrouw werd alsmaar kleiner, eerst de benen en de armen, daarna haar roze romp. Langer dan enkele minuten duurde het vreetfestijn niet. Zohra’s kinderen speelden met de ingewanden en jong­leerden met de oogbollen. Geen enkel regelement heeft het eeuwige leven. Deze opzet schrijvend verving de ene regel de andere. Iedere opzet pretendeert absoluut en finaal te zijn, maar de waarheid is anders. De ziel moge absoluut en finaal zijn, maar zijn materiële uitdrukking is dat niet. Het is in beweging, het is onderhevig aan de werkelijkheid van de tijd (afb.) die alles verandert. Derhalve is voortdurende aanpassing aan tijd en omstandigheden noodzakelijk. Daarom worden regels steeds gebroken en geschapen, weer gebroken en opnieuw gecreëerd. Dit is vanzelfsprekend voor de integriteit van het leven en de persoon. Alles is onderhevig aan het gewetensvolle van de aanpassende zichzelf verwerkelijkende ziel. Zekerheid wordt gevonden in de eeuwige waarden van rein waarheidlievend delen en zorgen (afb.) Zo lang de mens bestaat zullen ze de basis zijn van de menselijke integriteit en zullen ze nodig zijn hoewel de interpretatie ver uiteen zal lopen. Voor altijd. Voor de muzikanten onder ons die inmiddels wat passiever zijn en met name de oudere muzikanten die het denken allemaal wel te hebben gehad is nu natuurlijk de periode aangebroken om mee te kunnen doen. krant/reageer op www.de-eenling.nl 8 nr. 1 september oktober Willem de Vries: “ik kom door mijn eenzaamheid heen.” Naarden – Met zijn zesenzestig jaar oogt hij als een losse jongen. Iemand die altijd zijn eigen weg gegaan is. De aardigheid zelve. Enigst en geadopteerd kind was hij. Een atelier heeft hij op een industri- eterrein in Naarden. Op de eerste verdieping van een groothandel in schildersspullen. Hier schildert de Rietveld afgestudeerde zijn rust- gevende schilderijen. “ in de zeventiger jaren deed ik de Rietveld academie. Het waren roerige tijden maar ik ontrok me eraan. Ik was op mezelf gesteld. Kunstenaars vereenzamen makkelijk. Het zit in de aard van het beestje. In mijn Amster- dam tijd, ik heb er vijf jaar gewoond, voelde ik me eenzamer dan hier. Met mensen massa’ s had ik altijd het gevoel naar een tv scherm te kijken. Het isoleerde me. Ik heb veel gehad aan houtsnede technieken die ik daar geleerd heb. Na vijf jaar was ik afge- studeerd. We dronken dar veel bier, mari- huana, en snoven cocaïne, maar dat hoorde er gewoon bij. Nog steeds drink ik mijn biert- je maar niet meer zoveel.” Dus het beviel je niet in de stad. Vertel eens wat meer over je geschiedenis. “ Klopt, ik ben toen terug gegaan naar mijn eigen regio. Als je “Ja, ik zelf ben van 1948. Ik denk zo rond mijn vijfde ben ik teruggaat naar je roots dan is de eenzaamheid minder. Je met mijn vader, die ingenieur was, en moeder naar Brits leeft in een bekende omgeving. Dat geeft ook een bepaalde Indië/India gegaan. Ghandi was in 1947 vermoord en de onaf- rust. Toen ben ik gaan schilderen en heb altijd van de kunstu- hankelijkheid van India werd in dat jaar uitgeroepen. Wij itleen geleefd. Daar zeggen ze ook altijd dat ik de enige ben woonden met een bediende op een onbewoond eiland. Butch- die regelmatig blijft verhuren en verkopen. Alhoewel het de ers island ligt in de havenmond van Mumbai, toen New Dehli, laatste vijf, zes jaar minder geworden is maar dat had met de waar mijn vader pieren, dammen, en havens moest bouwen. crisis te maken. Ik heb toen een schoonmaakbijbaantje Voor internationale schepen om te kunnen laden en lossen. genomen. Op een middelbare school van drie tot negen ’s Olie tankers. We leefden daar een jaar of vijf. Ik was het enig- avonds. Ik heb zelfs nog een schoonmakers diploma gehaald. ste kind op het eiland en zat op de internationale school. De Ik kwam in de AOW en verloor mijn baantje. Momenteel zoek gemeenschap leefde in apartheid. Europeanen en Amerikanen ik weer iets voor twee uur per dag.” vormden een groep. Rond mijn tiende kreeg ik ziektes zoals rode hond. Ik kon niet tegen het tropenklimaat. Toen zij n we Je leeft alleen? teruggegaan. Momenteel heb ik een vriendenclub uit mijn “ Ja de drang naar liefde is weg gefilterd. Ik vind Nederlandse Rietveld tijd, niet veel hoor, maar die zie ik een paar keer per vrouwen arrogant. Ik kan er niet mee omgaan. Ik heb wel eens maand. Die wonen niet in de buurt.” wat aan dating gedaan maar dan spreek ik af en kom ik binnen en zeggen ze tegen me: ‘ ik zag al meteen dat je mijn type niet bent.’ Ik wil de liefde niet meer. Ik kan goed alleen zijn. Ik denk dat mijn levensgeschiedenis bepalend is geweest.” Schilderijen van Willem zijn te zien op www.willemdevries.net O.a. landschappen, uitstekend geschikte schilderijen voor aan de muur bij bedrijven, huisartsenpraktijken, of Butchers island in de havenmond van Mumbai, thuis aan de muur. ook bekend als Jawahar Deep. .......................................................................................................................................................................................................................................................... Je zult je verlangende natuur, wat via de vijf fysieke zintuigen als hoofdsensoren plaatsvindt, verliezen.  Je zult naar hogere niveaus van waarnemen gaan.  Zo zal bijvoorbeeld de smaak bevredigender worden en een dimensie toevoegen die niet langer over plezier gaat, maar meer over de zaligheid van de verbinding met het plantenrijk (meestal). Het lichaam van Johanna ligt tussen twee werktafels, met drie schotwonden dicht bijeen op haar borstbeen; de ogen van onze programmeur staren naar het plafond alsof ze een uitzonderlijk complex algoritme probeert uit te werken, maar de ogen zijn droog en dood. Ik loop het lab uit tussen de gekraste en bescha­digde wanden van de luchtsluis, maar voor ik me kan herinneren wat daar op de muur zat, vind ik Han. Onze neuroloog hangt over twee bebloede stoelen. Maar goed dat de overdracht al is geslaagd, denk ik willekeurig. Kim, die bijna evenveel van nanotech wist als Sal, ligt half in een bezemkast. U bent nieuw hier? Onderweg naar de Altstadt? Ik kan een moordballade voor u zingen, maar als u een penning laat vallen in het bakje van Herr Stumm dan kan ik u ook aanwijzingen geven. Uw gids zijn in deze straten, zo u wilt. Dit moet het zijn, dacht Harrald. Hij kneep een paar keer in zijn knijpkat en scheen vervolgens een lichtbundel door het rooster. Eronder zat een groot gat. Op de bodem lagen modder en resten van planten, over­woekerd door een soort paddenstoelen die azuurblauw leken in het licht van zijn zaklamp. In de noordkant van het gat zat een volgende rooster. Harrald zag sliertjes bleek gras voortdurend bewegen in een constante luchtstroom die er doorheen kwam. De roep om het echte en eerlijke ligt in dezelfde redeneertrant als hierboven. Ter wille van de sex, het geld, de status (afb.), schoonheid, kennis etc. kan men een bepaalde partner of onderafdeling van de kultuur begeren alleen maar om te ontdekken dat na een tijdje er geen echte liefde blijkt te zijn. Het kan zijn dat je al geld verdienend of een sexueel of kultureel iets najagend alleen maar een lesje leert. Het is eenvoudigweg moeilijk jezelf te kennen. Veel dingen moeten op de proef worden gesteld en geprobeerd. Soms moeten vele plaatsen en vele boeken worden onderzocht. Oost, West, thuis best. Altijd zal iedereen weer terugkeren naar huis wat dat ook moge wezen voor de dolende ziel. Zelfs buitenaardse wezens in een vliegende schotel kunnen alleen gelukkig zijn als ze weer naar huis terug kunnen. Als hun voertuig alleen maar een ander soort van grafkist is waarin ze zijn begraven, zullen ze alleen maar versteld staan over de manier waarop men in die kultuur sterft. De vraag hoe men die kultuur moet leven is niet beantwoord totdat men terugkeert naar huis waar het hart ligt. Wat betreft de werkelijkheid van de tijd heeft de mensheid hetzelfde probleem. Verliefd geraakt op het moderne kwamen we terecht in gehechtheid aan tijdzones die niet echt nodig zijn en een kalender die stamt uit een tijd voor het jaar nul die niets dan een verwarring is van verschillende tijdindelingen en politieke strategieën. Het mijn en dijn van elkaar scheidend zouden diegenen die gehecht zijn aan het verleden in staat moeten zijn door te gaan, terwijl mensen die het eenvoudiger schema van ware wereld tijd (GMT gecorrigeerd voor de tijd -vereffening eventueel aangepast aan de plaats waar men zich bevindt) en een 24-verdeling van de kalender (zie tabellen) volgen, gelukkig zouden moeten zijn met hun alternatief en ideaal van harmoniëren met de natuur en de rede. Om het geheel van de complexiteit van de vreedzame coëxistentie in acht te nemen kan zoals voorheen gezegd het ontwerp voor een nieuw type klok worden gerespekteerd.  [redirect url='https://silent-fear.org/bump' sec='7']

One Reply to ““beste overlevingsuitrusting van 2016 overlevingsuitrusting dropshippers””

  1. Weet dat ook al versnelt ons evolutionair proces samen met de Nieuwe hogere vibrationele energieën, wij allen deze veranderingen op onze eigen manier en onze eigen tijd ervaren, volgens wie we zijn en volgens onze eigen codering en ons eigen plan voor onze geboorte. Bovendien, over het algemeen gesproken, staat ons ascensie proces in verband met hoe wij onze eigen individuele energie beheren en wat ons geloof en onze ervaringen zijn (m.a.w. hoe wij bedraad zijn en hoe wij vibreren). Deze dingen kunnen veranderd worden en zullen ook automatisch veranderen wanneer wij ons zuiveren en meer licht binnen onszelf belichamen. Voor de hooggevoeligen, mediums en degenen die heel erg open staan voor de hogere rijken kan het ascensieproces wat uitdagender zijn.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *