“dropship survival gear biohazard zombie survival gear machete”

Terrorisme zal een druk onderwerp zijn, wanneer diepere waarheden aan het licht komen.  Je zult beginnen te zien hoe deze dingen ontworpen werden om een wereldwijde agenda te steunen, om te eisen dat jullie allen in de angst blijven om zo de controle te kunnen behouden.  Deze waarheden zullen nog meer naar buiten komen als je bereid bent om de diepere waarheid te zien.
Sex hebbend, verliefd zijnd kan een man er bang voor zijn geen erectie te hebben. Dienovereenkomstig kan een vrouw er bang voor zijn niet vochtig genoeg te zijn om een man te ontvangen. Hoewel het probleem technisch kan worden opgelost, is het natuurlijk, met de voorgaande regel in gedachten, beter niet te forceren om niet in perversies en fixaties te belanden. Het is verleidelijk de frustratie te behandelen alsof het een ziekte is en de dokter om hulp te vragen. Op deze manier is de helft van het geld dat de dokter verdient eenvoudigweg verspild. Met een beetje geduld is de natuurlijke aandrang tot het verwekken van kinderen moeilijk te ontkennen. Men mag zich gelukkig prijzen als de sex niet zo dringend is zodat de hogere emoties van liefde een betere kans hebben. Als de sex het laat afweten met het samenzijn, waarom zou je dan niet samen een lied zingen of iets anders kultureels doen? Dat is de menselijkheid: de uitoefening van de goede wil tegenover gefrustreerde dierlijke behoeften. Zoveel mensen raken nooit fatsoenlijk getrouwd of krijgen kinderen vanwege één of andere technische of kulturele hindernis. Dit is de kulturele werkelijkheid eigen, het is normaal. Vele mensen raken vroeg in hun leven gecorrumpeerd wat betreft sexuele aangelegenheden en ontdekken dat de weg naar een zuiver sexleven voor de voortplanting geblokkeerd is. Gekultiveerde sex heeft geen behoefte aan voortplanting, het heeft voorbehoeding nodig. Kiezend voor de kultuur van de sex is het heel natuurlijk in het geheel geen natuurlijke sex te hebben of een effectief huwelijk. Als men niet geeft om de kulturele prioriteit dan is er geen uitdaging voor de natuurlijke band van de sex om zich voort te planten. In het dierenrijk kan worden waargenomen dat dat er heel wat vechten bij komt kijken voordat een mannetje het recht krijgt zich voort te planten en soms een duurzame band te vormen. Voor mensen is het in feite niet veel anders: enkel na het op kultureel gebied hebben verslagen van allerlei demonen van kulturele obstructie, wordt de man door de vrouw gewaardeerd als een succes in de aanpassing. Zo werkt de natuurlijke selectie: alleen het succesvolle mannetje wordt de voortplanting toegestaan. Hoewel niet zelden de meer eenvoudige kulturen voorop gaan daar ze minder vechten nodig hebben om te worden bereikt, zullen de meer ontwikkelde kulturen bewijzen krachtiger te zijn. Eén man of vrouw is genoeg om de wereld te veranderen als God eenmaal met de onderneming van dienstbaarheid is. Het kan zelfs vele generaties van familiekultuur duren vooraleer er enig succes is voor het heil van de grotere samenleving. Begrepen in een bredere kontekst is er nooit echte impotentie of onvermogen om te presteren. Iedere obstructie kan worden begrepen als een voorbereiding of verzamelen van kracht en vermogen. Zelfs als men steriel is geworden of onvruchtbaar, zal het emancipatieproces (afb.) uitkomst bieden door niet-sexuele overdracht naar de volgende generatie. Kultuurprodukten zijn geesteskinderen die net zo of zelfs meer opwindend en moeilijk te krijgen zijn en ook gelukkige levens willen leiden van dienstbaar zijn aan de wereld en het ware zelf. Elkaar liefhebben krijgt een andere dimensie als men de dwangmatigheid om te presteren heeft overwonnen. Veel sex-(en spirituele)therapeuten zullen bevestigen dat de belangrijkste wijze van het genezen van en genezen door het sexuele wordt gerealiseerd door het terughalen van de oorspronkelijke affectie, zorg en vrijheid in de fysieke (of kulturele) benadering van de liefde. 
De tweede keer dat ik naar die soundscape luisterde, klonk die veel doffer. Ik besefte dat het algoritme het geluidsbestand al had aangetast. Na enkele dagen hoorde ik slechts ruis als de branding die zich op het strand krult.
Robette stierf in 1920 in Europa en Poli gaf het gevecht tegen de duinen en daarmee het ganse Ostende-project op. Enkel Bourel bleef in Ostende om te plannen af te werken en de strijd tegen de duinen verder te zetten en uiteindelijk min of meer slaagde.
De klassieke socialistische schema’s en thema’s van de 20ste eeuw bleken niet opgewassen tegen de snelle veranderingen die zich sinds 1980-1990 hebben voorgedaan op alle vlakken: economisch, sociaal, cultureel (incluis levensstijlen en geïndividualiseerd zelfbeeld). En de snelheid van die veranderingen wordt steeds meer opgedreven. Dat is althans de indruk die ongeveer iedereen ervaart. Snelheid lijkt de motor te zijn geworden van onze beschaving, zoals de cultuurtheoreticus en urbanist Paul Virilio ons reeds voorhield in 1977 (2). In feite leven we sinds de jaren 1970 in een permanente economische crisis met een aanhoudende daling van het aandeel van de lonen (vs. kapitaalsinkomsten) in het nationaal inkomen en een steeds scherper wordende toename van de sociale ongelijkheid (3). Het socialisme is doorheen deze periode 1980-2010 haar klassiekers omzeggens helemaal kwijtgespeeld: er ging nauwelijks nog uitstraling van uit in een steeds meer geïndividualiseerde samenleving waar ultra-liberale waarden (“egoïsme”, “elk voor zich”, “persoonlijke ontplooiing”) steeds meer gingen bovendrijven. 
Wel werd Drida een dag of wat later door enkele knechten en monniken teruggebracht uit haar ver­ban­ning. Ze droegen haar binnen. De koningin kon haar plaats in de zetel naast Offa voorlopig niet innemen. Want ze sliep. Ze sliep en bleef slapen, en was met geen mogelijkheid wakker te krijgen. En wat leek ze mager, doorzichtig bijna.
Keren we even terug naar het Niets en de Chaos waarin we vrolijk spartelend zweven en zwemmen. En naar de vormgeving die ervoor zorgt dat deze chaos een menselijk bewoonbare wereld is geworden en steeds voortgaat te worden. Hebben we die vormgeving op het meer “kosmologische” niveau geduid als de werking van een demiurg die de vormloosheid opheft en een geordende kosmos voortbrengt, dan gaat het in ons dagdagelijks bestaan als wezens die een kosmos hebben geërfd van de generaties die ons zijn voorgegaan, om (al of niet intentionele) interventies van mensen zelf. Concrete en steeds min meer aanwijsbare mensen. Vormen, waaronder dus ook mensen, huisvesten blijkbaar een heel brede waaier aan mogelijkheden en potenties die zich kunnen actualiseren of dit juist niet kunnen doen. Een vermogen onaangeroerd laten, kan ook een bewuste vorm van handelen zijn. We hebben met betrekking tot onze vermogens steeds de keuze tussen “iets doen” en juist “niet iets doen”. Doorgaans focussen we ons op geactualiseerde vermogens: deze laten immers merkbare sporen na en zorgen voor waarneembare en bespreekbare veranderingen in plaats van nauwelijks te interpreteren radiostilte.
En het mooie is dat er al lang vele alternatieven bestaan om een nieuwe en meer harmonische wereld te creëren op het puin van de oude. Dit zijn er enkele. Opgelegde ‘schuld en boete’ religie wordt vrije spiritualiteit. Landen met schijndemocratieën en dictaturen worden regio’s met sociocratische dorpen die zelfbestuur hanteren. Consumptie economie wordt sociale economie. Chemische farmacie wordt natuurlijke fytotherapie. Symptoom geneeskunde wordt energetische geneeskunst. Giflandbouw wordt permacultuur. Olie- en kernenergie wordt hernieuwbare en/of vrije energie. Vervuilend transport en auto’s worden antizwaartekracht voertuigen. Patriarchaat wordt matriarchaat. Allerlei uitkeringen worden vervangen door een basisinkomen voor iedereen. De euro wordt equi. Enzovoort.
Ik lag naar adem happend op de grond, azuurblauw gas drong naar binnen, mijn blikveld werd wazig, en trok vervolgens weer een beetje op. Ik ademde minder snel in en uit en zelfs mijn hart leek wat rustiger te slaan.
Afspraken hebbend met een vrouw is men geneigd deze zaken te vergeten, maar niettemin zal ze alleen maar respekt hebben als hij bescheiden weet te zijn voor een ideaal, niet bezitterig is, geëmancipeerd in zijn idee van wat werken zou zijn, en gerealiseerd in het beheersen van zowel de cultuurgebonden als de natuurlijke tijd (afb.). Zij vertegenwoordigd de bloeiende wereld en hij de beheersing van de tijd, terwijl in werkelijkheid haar intelligentie in het sequentiële ligt en de zijne in de beheersing van de materie. Ieder vertegenwoordigt de zaak waarnaar hij moet emanciperen. Zij is trots op zijn heerschappij over de tijd en hij is trots op haar bestuur van de materie. Zonder hem kan ze niet echt de zaak besturen en zonder haar kan hij niet echt de tijd de baas. Man en vrouw zijn elkaars hoeder maar zouden ook een leraar voor zichzelf moeten zijn. Het mannelijke en vrouwelijke wordt eveneens vertegenwoordigd in het huwelijk van de twee hersenhelften gespecialiseerd in seriële en parallelle, tijd- en ruimtelijke beheersing (afb.). Zelfrealisatie betekent te emanciperen in dit laatstgenoemde proces van ‘afspreken’ en ‘verhouden’, gehuwd of niet, van de culturele tijd met de natuurlijke tijd.  
Hij verspilde ruim twee uur aan het lokaliseren van de juiste plek om te gaan graven. Telkens op een ruime halve meter diepte raakte hij beton met zijn schep en het was niet duidelijk waar de deur zich bevond. Daarom groef hij op regelmatig afstanden smalle voren in de aarde om te zien of hij bij een rand van de bunker was gekomen.
Tijd om terug te keren naar het stadscentrum. Ook hier weer een bruidspaar. Ditmaal bij het standbeeld van Antony Bredov bij de ingang van het stadium aan de Prospect Lenina. Bredov is een Sovjetheld die zichzelf en verschillende Nazi’s opblies met een handgranaat, nadat hij zich door hen omsingeld wist. In de binnenstad zien we op meerdere plekken afbeeldingen van Lenin en van de rode vlag met het hamer- en sikkelsymbool ernaast. Aardig is ook het stadswapen met daarin een vis en een boot, dat samen met een stenen uitvoering van een  heldenmedaille (een vijfpuntige ster aan een rood lint) op een gebouw aan het centrale Sovietsky Konstitutsii plein is aangebracht. De medaille wijst erop dat Moermansk het predikaat heldenstad draagt. Dit vanwege de dappere rol die de stad speelde in de Tweede Wereldoorlog.
De makkelijke broek van Zusss in de maat S/M is gemaakt van nylon en elastane en uitgevoerd in zwart. Het model heeft een naad aan de voorzijde en is zowel te combineren met een zakelijke blouse als een fijne oversized trui om in te relaxen. De makkelijke broek kan worden gewassen op 30 °C en hij mag niet in de droger.
De geest zou altijd gericht moeten zijn op het doel van de aktie dat kan worden gedefinieerd als dienst aan de onderliggende orde. Een dwalende geest mag invloeden en zaken van buitenaf ontdekken, maar dergelijke speculatie open voor intuïtieve suggestie zou onderworpen moeten zijn aan de orde van het eigen leven. Het hiërarchisch principe zou intern moeten werken in bewustzijn van het belang van de eigen onafhankelijkheid en persoonlijke keuze.
Sinds mensen heugenis dragen de mensen al overlevingskits bij zich. Onze voorouders hadden altijd vuurstenen en tondel bij voor het geval dat ze vuur moesten maken. Een beperkt voedsel pakket dat lang houdbaar was en nog allerlei andere voorwerpen zoals speerpunten, messen, reparatie setjes voor hun kleding en hun wapens. Door de eeuwen heen en vooral door de modernisering van transport en de verstedelijking waren de mensen minder lang onderweg tussen dorpen en steden en werd het nut om kits bij te hebben meer en meer overbodig. Van overlevingskits zijn ze overgeschakeld naar nog juist een zakmes en later nog naar het modernere multitool type zakmes.
De twee mannen schrokken uit hun stilte op door het gejoel en gelach van een groep kinderen die in de vijver sprongen. Samuel herkende ze als dezelfde die met het maaien meegeholpen hadden. Uitgelaten zwommen ze naar het midden waar twee jongens onder water doken. Twee meisjes gilden toen ze ook onder water getrokken werden.
Ik swipete door mijn privé-fotocollectie. Verbleekte foto’s schoven aan mij voorbij. Soms herkende ik een vage omtrek, zoals de schaduwen van een verder lege couveuse, of de spitsbogen van een kerk. Ik weet niet hoe het algoritme zich verspreidde, maar hier en daar las ik dat het viral was gegaan. Het verspreide zich als een ziekte, mensen die werden getroffen door de nadelige effecten noemden het pixelpest. De pixelpest had ook mijn back-ups bereikt. Ergens wist ik dat het algoritme dat op de digitale bestanden was losgelaten misschien teruggerekend kon worden, zodat de gevol­gen ongedaan konden worden, maar veel hoop had ik niet. Toch bewaarde ik de bestanden, die uit een schrikbarend laag aantal bytes bestonden. Het werden er dagelijks minder.
Laura fronste. ‘Zielig doen? Mijn man heeft verdomme net zelfmoord gepleegd! Moet ik dan vrolijk door het leven verder dansen? U weet niet waar u het over heeft.’ Ze stond op en wilde zich omdraaien om de winkel uit te lopen, maar de stem van Natsuko hield haar tegen.
De Stanley Adventure Vacuum Bottle is een lekvrije thermosfles, gemaakt van dubbelwandig roestvrij staal. De fles kunt u eenvoudig dicht of open draaien en de dop is tevens te gebruiken als beker. Dankzij de goed geïsoleerde binnenwand blijft uw drank tot 15 uur warm en gekoeld. Dit maakt de fles ideaal voor lange survival trips of andere avonturen
De vrouw in het midden fluisterde achter haar hand naar de andere twee. Mijn verbale analysator inter­pre­teerde het gefluister met 58 procent waarschijn­lijkheid als: ‘Gelukkig, ze is niet beschadigd. Alles lijkt te werken. Het is toch wel veilig?’ De fluisterstem was met 64 procent waarschijnlijkheid dezelfde als in het skimasker.
Onder de kap van een kraam met noten en taarten liet ze haar haar losvallen en bij een winkel met boeken gleed ze tussen een grote groep Lleroh-studen­ten van haar eigen leeftijd. De Kiteh-schaduw die haar tot daar gevolgd had, was niet meer zichtbaar.
Dit is een algemene weekendtas die elke militair krijgt die ze kunnen gebruiken als ze op het werk zijn of dat ze uitgezonden worden naar een verre land en als ze voor de weekend naar huis gaan dat ze daar hun vuile was in mee kunnen nemen.
e. Aseksuele reproductie? Ik wil deze onvolledige reeks argumenten contra Schnitzler en gelijkgezinde aanverwanten (voorlopig) afsluiten met een heel specifiek punt. Het betreft zijn stelling dat de digitale proletariërs als levenszin in wezen niets anders kunnen doen dan zich seksueel te reproduceren. Ik geloof/vrees dat we al flink op weg zijn naar vormen van een aseksuele productie van kinderen. De technologie om vrouwen zwanger te maken zonder tussenkomst van mannelijk sperma staat reeds min of meer op punt. En ook aan de technologie om bevruchte eicellen in labo-situaties te laten uitgroeien tot levensvatbare embryo’s wordt op heel wat medische faculteiten hard gewerkt. Het is zeer de vraag hoe mannen deze uitholling van hun seksuele rol zullen verwerken. En misschien zal geslachtelijke voortplanting ooit eens als een vorm van folklore in ere worden gehouden. Ze kan dan als een “kunst & cultuur” performance door de overheid worden gesubsidieerd. Net zoals volksdansen bijvoorbeeld.
Schnitzlers maatschappijkritische ingesteldheid die voor politiek “links” of “progressief” moet doorgaan komt ons voor als steriele traditioneel “linkse” ouwe koek. En die koek is aan bederf onderhevig.
Laura draaide zich met een ruk om, gezicht naar de gesloten deur van het kantoor. Daarbuiten lag de gang, de toegang naar wat de babykamer was geweest. Achter haar de douche en het toilet. Beide had ze net van dichtbij gezien en ze waren leeg geweest. Dan bleef alleen de slaapkamer nog over.
‘Zeker weten?’ Samuel stelde de vraag uit beleefdheid en wist dat Gaetan dit besefte. Het verraste hem dan ook niet dat de man het aanbod nog eens afwees. Ze liepen naar de voordeur waar Samuel een paar woorden van dank mompelde.
De blinde wand van de woonkamer werd volledig uit zichg genomen door een enorme boekenkast waarvan elke plank twee rijen diep was volgezet. Ze liet haar vingers over de ruggen glijden. Boeken over de ver­schillende continenten, de verschillende talen, de ver­schillende landen, diersoorten en culturen van de wereld, van Isomé. Boeken van Loheij, van haarzelf, van Ujhalin. Boeken over management, organisatie­vormen en organisatiestructuren, boeken over wis­kundige principes, kunst­matige levensvormen en ana­tomie; boeken over de geschiedenis van Yin-Beh, Yin-Ghuel en de omliggende landen; boeken over de werel­den buiten Isomé en de gekoloniseerde werelden in andere zonne­stelsels.
8 0,25p.st. Ruim 60 kleuren KWALITEIT VOOR EEN LAGERE PRIJS Dresscode LADIES FASHION STORE Wij zijn verhuisd! Je vindt ons nu aan de Markt 134 in panningen GRATIS Excellent POTGROND Samengesteld door Wim Hendriks Bij besteding va. 40,- ONTVANG BIJ AANKOOP EEN HIP KADOOTJE! OP = OP! Aan de Napoleonsbaan 10 min. vanaf Venlo 10 min. vanaf Roermond 150 GRATIS parkeerplaatsen Tot 15% KORTING op de NIEUWE collectie POTTEN & MANDEN * voorwaarden zie winkel VOORJAARSBLOEIERS va. 0,50 Primula, Narcis, Hyacint Groente & kruiden planten va. 0,17 p.st. VELDWEG 1, KESSEL BIJ MCDONALDS KESSEL INRIJDEN, HIERNA 1E STRAAT RECHTS T. (077) M OPEN: MAANDAG t/m VRIJDAG TOT UUR, ZAT TOT UUR RUBRIEKSADVERTENTIE? BEL uur per dag online, mobiel en in de krant Lekker lopen en er goed uitzien! PAASBRUNCH 1ste paasdag 5 april 2015 en 2de paasdag 6 april 2015 U wordt verwacht tussen en uur. het brunchbuffet begint om uur. Soep, buffet, dessert inclusief koffie, thee, appelsap en jus d orange. Volwassenen: 20,50 p.p., kinderen halve prijs. Trendy sneaker met perfecte pasvorm. In twee verschillende uitvoeringen en kleuren Trendy sneaker met perfecte pasvorm Paasbrunch: – romige bospaddenstoelensoep – rundvleessoep met groentegarnituur en vlees Broodsoorten: – verschillende soorten brood, broodjes hard en zacht. – diverse vleeswaren en kaas – zoet beleg – koude schotel en gevuld ei – diverse salades: eiersalade, zalmsalade, kipkerriesalade en tonijnsalade – ardennerham met meloen – aspergerolletjes met ham – diverse rauwkostsalades – fruitsalade – gekookte eieren – roerei – visplateau met gerookte zalm, paling, forel en makreel – krieltjes met spek, ui en champignons – pasteitjes met kippenragout – varkenshaas met champignonroomsaus Brouwestraat 48 Tel * Maandag gesloten * Gratis parkeren voor de deur * Vrijdag koopavond tot uur Dessertbuffet: bestaande uit chocolade mousse, vruchtenbavarois en ijs Iedere 2e zondag van de maand: brunchen van uur Graag vooraf reserveren! Eetcafe de Prairie, tel. (0495)
Ze liet het laserpistool zakken. ‘Ik wil echt bij haar blijven, Qwerty.’ Leafs stem was onvast en haar tranen klonken erin door. ‘En ja, ik vond de media aandacht leuk, ontzettend leuk. Maar ik ga sterven voor haar, voor de aarde, dan mag dat toch wel.’
Nu, waar heb ik me precies door laten verleiden? Het betreft een titel op de site van De Standaard: “Zo zien de Vlaamse jongeren het ideale vrouwen- en mannenlichaam.” De titel wekt de suggestie dat het artikel verslag geeft van een onderzoek bij een grootschalige representatieve steekproef van minstens 1.000 jongeren, al is deze grootschaligheid geenszins een garantie voor wat in het jargon betrouwbaarheid en validiteit heet. Vergeet het, Gerard!
Dertig mogelijke ontwerpen, zoek de verschillen. Nauw­gezet volgde hij draden en printbanen, telkens afgeleid door het dovende licht van de knijpkat, tot hij nog maar twee keuzes overhad. Een van die keuzes droeg een Philips logo. Harrald grijnsde en identifi­ceerde de draden die het ‘open’ signaal aan de deur gaven. Een minuut later verscheen het groene lichtje en was er een doffe klik.
Een paar treden omlaag zag hij botten op de trap liggen en verder naar beneden een bleke schedel. Eindhoven was al vroeg in de eenen­twintigste eeuw getroffen door een biowapen en diende als lichtend voorbeeld dat virussen niet gaven om ras, denk­beelden of overtuigingen. Maar toen was het natuur­lijk al te laat en de stad was ten dode opge­schreven. De lege huls die overbleef was daarna ook geen slacht­offer van de meer directe wapens die werden ingezet.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *